جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


معرفی گجت های جدید

1- SyrenPro :

یک بلندگوی بلوتوث بی سیم قابل کاربرد در فضای بیرون است که مقاوم در برابر آب است و به شما اجازه می دهد که یک سیستم استریو بوسیله ی دوبلندگو با استفاده از وایرلس ایجاد نمایید. باتری آن تا چهارساعت قابل شارژ است و شما می توانید در هر نقطه ای از موسیقی لذت ببرید این بلندگوها قادر به تولید صدای 360 درجه هستند و در مقابل آب و هوا مقاوم اند و با اکثر دستگاه های بلوتوث می توانند کار کنند.

SyrenPro

2- LaCie RuggedKey :

یک فلش و جا کلیدی همزمان است. در واقع برای جلوگیری از سقوط ناگهانی از ارتفاع زیاد که ممکن است درمسیررفتن به سرکار برایتان پیش بیاید ، ساخته شده است. ساختار پلاستیکی آن در مقابل 100 متر افت مقاوم است که این به معنای محافظت کامل از کلیدها و اطلاعاتتان درمقابل همه ی تصادفات زندگی است. RuggedKey در واقع یک رابط USB 3.0 و توانایی انتقال فایل تا سرعت بالای 150 MB/s را دارد همچنین با مدل های قبلی مانند USB 2.0 نیز سازگار است. همچنین از استاندارد AES ، 256 بیتی رمزنگاری برای امنیت داده ها استفاده می نماید.

LaCie RuggedKey

3- iFusion :

در واقع یک ایستگاه تلفن  برای برقراری یک ارتباط یک پارچه  با آیفن اپل است. این دستگاه باعث ترکیب بسیاری از قابلیت های گوشی های  پر فروش  آیفن  با لوازم جانبی آن شده است.  بر اساس تکنولوژی بلوثوت ساخته شده است . یک تلفن سخنران  دو طرفه ی کامل است که بصورت ارگونامیک  برای ارائه کیفیت صدای برتر مطابق با  نیاز های زندگی روزمره و مصرف کنندگان طراحی شده  است.

طراحی اولیه ی iFusion  می تواند ازiPhone 3 G  ، 3GS  و 4 پشتیبانی نماید  و یک وسیله ی ایمن برای تامین برق تلفن ارائه داده است که بوسیله ی کابل USB یکپارچه ی آن می توان باتری را شارژنمود و اطلاعات را هماهنگ سازی کرد. با پشتیبانی از استاندارد بلوتوث A2DP  می توانید از موسیقی مورد علاقه ی خود بیشتر از استفاده از بلندگوی داخلی تلفن لذت ببرید.

iFusion

منبع : mytech

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *