جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


معرفی جدیدترین گجت های مخصوص سفر 3

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، شیوه سفر کردن هم تغییرات زیادی کرده است. فناوری به خدمت مسافران درآمده و علاوه بر کاهش هزینه‌ها، امکانات بیشتری را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. گجت های مخصوص سفر به اندازه‌ای محبوب شده‌اند که بازار خود را پیدا کرده و سعی دارند تا سفر کردن را به تجربه‌ای راحت‌تر و بهتر برای مسافران تبدیل کنند. در ادامه با جدیدترین گجت های مخصوص سفر که در بازار عرضه شده‌اند آشنا خواهید شد.

 

8. پریز و USB همراه
این صفحه پریز و USB همراه می‌تواند مشکلات مسافران را در هتل یا مکان‌های دیگر حل کند. این صفحه که جای کمی را اشغال می‌کند دارای دو پریز و 2 پورت USB است و برای استفاده باید آن را به یکی از پریزهای موجود در اتاق وصل کنید.

پریز و USB همراه

 

9. دوربین 360 درجه
یکی دیگر از گجت های مخصوص سفر برای علاقه‌مندان به عکاسی و فیلم‌برداری، این دوربین 360 درجه است که تصاویر 360 درجه و زیبایی را از مناظر و رویدادهای سفر ثبت می‌کند. همچنین با این دوربین می‌توان عکس‌ها و ویدیوها را ویرایش و ارسال کرد.

دوربین 360 درجه

 

10. تماس تلفنی از نقاط دورافتاده
این تلفن زشت و بدترکیب که Spot Global Phone نام دارد می‌تواند در مناطق دورافتاده که دسترسی تلفن‌ های هوشمند به آنتن های مخابراتی قطع می‌شود، به هر نقطه‌ای از جهان پیامک بفرستد یا تماس تلفنی برقرار کند.

 

 تماس تلفنی از نقاط دورافتاده

 

منبع : گجت نیوز

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *