جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مشخصات گلکسی s9 و s9 plus

مشخصات گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ در فضای مجازی خودی نشان داد. تفاوت ظاهری چندانی در مدل‌های گلکسی اس ۲۰۱۸ با مدل‌های گلکسی اس ۸ وجود ندارد، اما مشخصات و ویژگی‌های ارتقا یافته‌ای در آنها خودنمایی خواهد کرد.

 

مشخصات گلکسی s9 و s9 plus


بر اساس شایعاتی که از منابع کره‌ای به دست امده، گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ با ویژگی باز کردن قفل بر اساس تشخیص چهره سه بعدی همراه خواهند بود؛ بنابراین، به نوعی می‌توان سامسونگ گلکسی اس ۹ را اولین گوشی هوشمند اندرویدی با اسکن ۳D چهره به حساب آورد.

Benjamin Geskin با چند توییت در شبکه اجتماعی توئیتر برخی مشخصات و البته شماره سریال این گوشی‌ها را منتشر کرده است. گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس درست به مانند مدل‌های امسال یک نسخه آمریکایی و یک نسخه بین المللی خواهند داشت. نسخه ارائه شده در بازارهای جهانی به تراشه سری اگزینوس ۹ با لیتوگرافی ۱۰ نانومتری مجهزند و گوشی‌های گلکسی اس ۹ فروخته شده در بازار ایالات متحده با اسنپدراگون ۸۴۵ قدرتنمایی می کنند.
کوالکام و سامسونگ گویا قرارداد سال گذشته خود را تمدید کرده‌اند. اولین محموله از تراشه‌های اسنپدراگون ۸۳۵ به گلکسی اس ۸ تعلق گرفت و گویا امسال نیز اولین محموله از تراشه‌های اسنپدراگون ۸۴۵ در دل گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس قرار می‌گیرند.

شماره سریال SM-G960U مربوط به مدل آمریکایی گلکسی اس ۹ بوده و گلکسی اس ۹ پلاس با شماره سریال SM-G965U در بازار آمریکا به فروش می‌رسد.
بر اساس توییت بنجامین گسکین، دوربین گلکسی اس ۹ دوربین دوگانه‌ بهبود یافته‌ای نسبت به گلکسی نوت ۸ است؛ اما مشخصات تغییری نخواهد کرد و این بهبود فقط در عملکرد است. نمایشگاه MWC 2018 همان جایی است که احتمال می‌رود گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در آن رخ نشان دهند.

منبع : عصر تکنولوژی

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *