جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مایکروسافت ۴ ماه اشتراک رایگان گروو موزیک را به کاربران پیشنهاد می‌دهد!

مایکروسافت و اشتراک رایگان گروو موزیک

اگر قصد دارید برای اولین‌بار از سرویس استریم موسیقی مایکروسافت، یعنی گروو موزیک استفاده کنید، اکنون بهترین زمان برای این‌کار است. اخیرا مایکروسافت برای کاربران جدیدی که قصد استفاده از سرویس گروو موزیک را دارند، ۴۴ ماه اشتراک رایگان را پیشنهاد می‌دهد. در ادامه برای کسب اطلاعات بیش‌تر با وینفون همراه باشید.

با استفاده از گروو موزیک شما می‌توانید به میلیون‌ها آهنگ، پلی‌لیست و رادیو دسترسی داشته باشید. این در حالی‌است که با استفاده از پیشنهاد ۴ ماه رایگان این سرویس، شما حتی یک ریال نیز پرداخت نخواهید کرد.

از اولین‌باری که مایکروسافت این پیشنهاد را برای کاربران ارائه داد زمان زیادی می‌گذرد. تنها کاری که برای استفاده از این پیشنهاد نیاز است تا انجام دهید، ثبت‌نام برای استفاده از ۳۰ روز رایگان این سرویس است. پس از ثبت‌نام، مایکروسافت برای شما کدی را ارسال خواهد کرد که با وارد کردن آن در حساب‌کاربری‌تان، ۳ ماه دیگر نیز اشتراک رایگان این سرویس را نصیب‌تان می‌شود. برای وارد کردن این کد نیز باید به آدرس Microsoft.com/Redeem مراجعه کنید و سپس با وارد شدن به حساب‌کاربری‌تان، کد ارسال‌شده را وارد کنید.

این نکته را در نظر داشته باشید که این پیشنهاد تنها برای افرادی است که قصد دارند برای بار اول از این سرویس استفاده کنند و کسانی که قبلا مشترک یکی از سرویس‌های Zune، Xbox Music و یا خودِ Groove Music بودند، قادر به استفاده از این پیشنهاد ویژه نیستند.

لازم‌به‌ذکر است، برای استفاده آزمایشی ۳۰ روزه اول، حتما باید کارت اعتباری بین‌المللی(Credit Card) داشته باشید و اطلاعات حساب‌تان را موقع ثبت‌نام وارد کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که فقط اطلاعات حساب شما توسط مایکروسافت گرفته می‌شود و مایکروسافت هیچ پولی بابت این ۴ ماه رایگان از شما کسر نخواهد کرد.

اگر از علاقه‌مندان به موسیقی‌های روز دنیا هستید و قصد دارید از این سرویس استفاده کنید، می‌توانید از کردیت کارت‌های مجازی یک دلاری استفاده کنید. شرکت‌های زیادی اقدام به ارائه این کارت‌ها می‌کنند که شما به‌سادگی و با یک جستجو در اینترنت می‌توانید به انبوهی از آن‌ها دسترسی داشته باشید.

فراموش نکنید که گروو موزیک به‌صورت خودکار پس از پایان اشتراک رایگان‌تان، اقدام به شارژ دوباره می‌کند و بنابراین اگر از حساب مالی شخصی خود استفاده می‌کنید، می‌توانید شارژ خودکار را از طریق صفحه‌ی مایکروسافت اکانت‌تان لغو کنید.

این پیشنهاد تنها تا تاریخ اول مارس سال جاری میلادی پابرجا است!

منبع : winphone

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *