جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مایکروسافت : معرفی سرفیس پرو LTE

مایکروسافت دقایقی پیش به‌صورت رسمی از مدل جدید سرفیس پرو با پشتیبانی از شبکه‌ی LTE رونمایی کرد.

 

مایکروسافت : معرفی سرفیس پرو LTE

ردموندی‌ها پیش‌تر در ماه می ۲۰۱۷ و در جریان برگزاری رویدادی اختصاصی در شهر شانگهای، از عرضه‌ی مدل‌های جدید لپ‌تاپ هیبریدی سرفیس پرو خبر داده بودند؛ یکی از مدل‌هایی که از همان زمان سر و صدای زیادی به پا کرد، مدل ویژه‌ای با پشتیبانی از شبکه‌ی سلولار بود. هم‌اکنون مدل‌های مختلفی از سرفیس پرو برای علاقه‌مندان قابل‌ تهیه است و قیمت آن‌ها در بازه‌ی ۸۰۰ تا ۲۷۰۰ دلار قرار دارد و ظاهرا مدل جدید این لپ‌تاپ نیز به‌زودی قرار است راه خود را به بازار باز کند.

از همان ابتدا می‌دانستیم که مایکروسافت در صدد است در جریان کنفرانس امروزش، جزئیات مربوط به سرفیس پرو LTE را به اشتراک بگذارد. چند روزی است شایعات متعددی منتشر می‌شود که با استناد به آن‌ها، مایکروسافت می‌خواهد دستگاه جدیدش را روز اول دسامبر (۱۰ آذر ۱۳۹۶) روانه‌ی بازار کند. حتی بعد از آن در شایعه‌ای جدید گفته شد که سرفیس پرو LTE قرار نیست تا بهار ۲۰۱۸ به بازار عرضه شود.

سرانجام پس از مدت‌ها انتظار، امروز پانوس پانای، مدیر بخش دستگاه‌های مایکروسافت، در جریان برگزاری رویداد فیوچر دیکودد ۲۰۱۷ در شهر لندن، اعلام کرد که لپ‌تاپ سرفیس پرو LTE در ماه دسامبر امسال ابتدا برای کسب‌و‌کارها عرضه خواهد شد.

پانای در رابطه با قیمت سرفیس پرو LTE حرفی نزد. همچنین فعلا تاریخ عرضه‌ی این لپ‌تاپ برای مشتریان معمولی مشخص نشده است و هنوز نمی‌دانیم که باتری سرفیس پرو LTE تا چند روز دوام می‌آورد. می‌توان حدس زد که به دلیل استفاده‌ی این لپ‌تاپ جدید از شبکه‌ی LTE، میزان دوام باتری آن از نسخه‌ی استاندارد سرفیس پرو (که مایکروسافت گفته بود در حالت وای‌فای تا ۱۳.۵ ساعت دوام می‌آورد) کمتر باشد. می‌توانیم با اطمینان به شما بگوییم که سرفیس پرو LTE با پردازنده‌ی Core i5 اینتل عرضه خواهد شد.

چند هفته پیش بود که ردموندی‌ها از مدل جدید لپ‌تاپ‌ سرفیس به نام سرفیس بوک با نمایشگری ۱۵ اینچی رونمایی کردند. از زمان معرفی لپ‌تاپ سرفیس پرو در سال ۲۰۱۲، شاهد افزایش قابل‌ توجه تعداد دستگاه‌های خانواده‌ی سرفیس بوده‌ایم. امروز و پس از گذشت پنج سال، محصولات سرفیس لپ‌تاپ، سرفیس بوک، سرفیس استودیو، سرفیس هاب و البته سرفیس پرو اعضای خانواده‌ی سرفیس را تشکیل می‌دهند.

اوایل ماه اکتبر بود که شایعاتی مبنی بر خداحافظی مایکروسافت با خانواده‌ی سرفیس در سال ۲۰۱۹ منتشر شد که البته با در نظر گرفتن روند فعلی، چنین اتفاقی دور از انتظار به نظر می‌رسد.

منبع : زومیت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *