جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ماوس ضد عرق

اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید که به بازی با کامپیوتر علاقه دارید حتما می دانید عرق کردن دست در هنگام بازی بیش از هر چیز دیگری شما را آزار می دهد زیرا عرق کردن دست سبب می شود که شما نتوانید ماوس را به خوبی کنترل کنید که این عامل در هنگام بازی کردن اصلا به صلاحتان نیست.

 

mouse zede aragh

 

ماوس ضد عرق Ventus X:

شرکتی با نام Thermal take با معرفی محصول ویژه ی خود اقدام به حل این مشکل کرده است با هم نگاهی به ویژگی های این محصول می اندازیم.

این شرکت به منظور از بین بردن این مشکل از چندین راه حل متفاوت در ماوس خود استفاده کرده است اولین آنها وجود سطحی زبر و ناهموار است که به کاربر اجازه می دهد تا خیلی راحت کنترل ماوس را در اختیار بگیرد و همچنین در هنگام عرق کردن دست، کاربر کنترل بیشتری بر روی ماوس داشته باشد.

یکی دیگر از ویژگی های این ماوس ضد عرق وجود تهویه ی کوچکی به شکل خانه ی زنبور عسل بر روی ماوس است که سبب می شود با عبور جریان هوا عرق دستتان بخار شود.

و در آخر این شرکت برای این که از ضد عرق بودن محصولش مطمئن شود یک روکش پلاستیکی در حاشیه ی ماوس قرار داده تا کنترل ماوس در هنگام عرق کردن دست بسیار راحتر شود

از ویژگی های دیگر این محصول می توان به سنسور لیزری با حداکثر حساسیت ۵۷۰۰ DPI و همچنین دکمه های قابل برنامه ریزی اشاره کرد.

همان طور که می بینید این ماوس هرچه را که یک ماوس مخصوص گیم باید داشته باشد را دارد و شما می توانید در مقابل پرداخت ۵۰$ صاحب تمام این امکانات شده و از کشته شدن های متوالی در بازی های کامپیوتری بر اثر عرق کردن دست خلاص شوید.

منبع : zoomtech

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *