جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


طراحی لنزهای دوربین آیفون X متفاوت با قبل میشوند؟

بنا به سخنان تحلیل گران و اخباری که از آیفون X در اختیار ما قرار گرفته است , انتظار داریم تغییراتی در دوربین این گوشی که به عنوان برترین گوشی سال شناخته شده , ایجاد شود.

 

طراحی لنزهای دوربین آیفون X متفاوت با قبل میشوند؟

اپل قصد دارد , با جایگزین کردن ۲G3P ( دو شیشه و سه پلاستیک ) یا طراحی ۷ P ( هفت لنز با طراحی پلاستیکی ) در دوربین آیفون X باری دیگر طرفداران خود را تحت تاثیر قرار دهد. در اولین اعلامیه که درباره مشخصات این گوشی توسط شرکت اپل در فضای مجازی پخش شد , به طراحی ۶ P و پلتفرم پیشرفته برای دوربین اشاره داشت.

یکی از تحلیل گران به نام مینگ چی کیو , بیان کرد دوربین کنونی این گوشی باعث ایجاد تعادل خوبی بین کیفیت تصویر و فرم طراحی می گردد. به احتمال زیاد این تغییرات در دوربین کیفیت تصویر را نیز افزایش دهد. تاخیر در زمان تحویل گوشی یکی دیگر از دلایلی بود که شرکت اپل راه به تغییر در طراحی دوربین آیفون X واداشت.

اپل برای هر دو گوشی آیفون ۷ پلاس و ایفون ۸ از لنز دو گانه و دوربین عریض با توانایی تله فوتو استفاده کرد. اما با اضافه کردن گشودگی دیافراگم f/2.4 و OIS در قسمت ماژول تله فوتو , ابر دوربینی در آیفون X تولید کرد که به عنوان برترین دوربین تولید شده توسط اپل شناخته شده است. اکنون باید منتظر باشیم تا ببینیم در سال آینده این غول تکنولوژی قصد دارد چه ویژگی هایی را به پرچمدار آینده ی خود اضافه نماید.

منبع : زوم تک

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *