جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


فروش باور نکردنی شیائومی

شرکت شیائومی (Xiaomi) دیروز دو پرچمدار جدید خود را با نام‌های اختصاصی شیائومی می 5 اس (Xioami Mi 5S) و شیائومی می 5 اس پلاس (Xioami Mi 5S Plus) معرفی کرد. فروش این محصولات ساعاتی پس از معرفی آن‌ها آغاز شد و طبق گزارش‌های به دست آمده، ظاهرا شیائومی در کمتر از 24 ساعت بیش از 3 میلیون نسخه از دو محصول نامبرده شده را به فروش رسانده است!

فروش باور نکردنی شیائومی


شیائومی از جمله شرکت‌های چینی تولید کننده محصولات اندرویدی محسوب می‌شود که به دلیل قیمت بسیار عالی و مقرون به صرفه‌ای که برای گوشی‌های هوشمند خود در نظر می‌گیرد، به شدت در بین کاربران محبوب شده است. این کمپانی چینی دیروز از پرچمداران جدید خود با نام‌های اختصاصی شیائومی می 5 اس و شیائومی می 5 اس پلاس رونمایی کرد و با قیمتی که برای آن‌ها در نظر گرفت، بار دیگر ثابت کرد که مقرون به صرفه بودن محصولاتش اصلی‌ترین مشخصه‌های آن‌ها محسوب می‌شود. اطلاعات دقیق‌تر مربوط به رونمایی شیائومی از دو پرچمدار جدیدش را می‌توانید از مقاله “شیائومی از دو پرچمدار اندرویدی قدرتمند رونمایی کرد” مطالعه کنید.

ساعاتی پس از معرفی دو گوشی هوشمند شیائومی می 5 اس و شیائومی می 5 اس پلاس، فروش آن‌ها آغاز شد و شیائومی عنوان کرد که عرضه این دو محصول از روز بیست و نهم ماه سپتامبر آغاز می‌شود. حال که کمتر از 24 ساعت از معرفی این دو گوشی هوشمند قدرتمند می‌گذرد، آمار بسیار جالبی در رابطه با استقبال کاربران از این محصولات به دست آمده است. طبق آمار ارائه شده، هم اکنون بیش از 3 میلیون نسخه از دو گوشی شیائومی می 5 اس و شیائومی می 5 اس پلاس توسط کاربران چینی خریداری شده و این فروش که در کمتر از 24 ساعت به ثبت رسیده می‌تواند رکوردی را برای شیائومی به همراه داشته باشد!

بدون تردید دلیل اصلی استقبال پرشور کاربران از دو گوشی هوشمند شیائومی می 5 اس و شیائومی می 5 اس پلاس با قابلیت‌های عالی و قیمت فوق‌العاده‌ای که شیائومی برای آن‌ها در نظر گرفته ارتباط دارد. گوشی هوشمند شیائومی می 5 اس از صفحه نمایشی 5.15 اینچی با وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل یا اصطلاحا فول اچ‌دی بهره‌مند است. تراشه آن اسنپدراگون 821 کوالکام بوده و دستگاه از نظر ظرفیت رم شامل دو نسخه 3 و 4 گیگابایتی می‌شود که هر یک به ترتیب حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی را ارائه می‌کنند. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 4 مگاپیکسلی، باتری 3200 میلی آمپر ساعتی و اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک هم از دیگر مشخصه‌های این محصول است. شیائومی نسخه‌های مجهز به رم 3 و 4 گیگابایتی گوشی هوشمند می 5 اس خود را به ترتیب با قیمت‌های 300 و 345 دلار به فروش می‌رساند که قیمت بسیار عالی برای محصولاتی با این سطح کیفی است.

در سمت مقابل گوشی هوشمند شیائومی می 5 اس پلاس از صفحه نمایشی 5.7 اینچی با وضوح تصویر مشابه، تراشه اسنپدراگون 821 و دوربین اصلی دوبل 12 مگاپیکسلی بهره می‌برد. باتری این محصول ظرفیت 3800 میلی آمپر ساعتی داشته و اسکنر اثر انگشت آن فوق‌العاده با کیفیت است. این محصول از نظر ظرفیت رم شامل دو نسخه 4 و 6 گیگابایتی می‌شود که هر یک به ترتیب از حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی بهره‌مند هستند. قیمت دو نسخه گوشی هوشمند شیائومی می 5 اس پلاس به ترتیب 345 و 389 دلار در نظر گرفته شده است.

منبع شبکه

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *