جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


علت کندی تلگرام و اینترنت

بیش از یک هفته است که کاربران اینترنت در اغلب نقاط ایران و با هر اپراتوری از کند شدن سرعت خود به‌خصوص هنگام استفاده از تلگرام ناراضی هستند.

علت کندی تلگرام و اینترنت
کند شدن سرعت، پینگ بالا، عدم لود شدن تصاویر در تلگرام و ارسال کند فایل روی شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان عمده گله‌مندی کاربران است ک و از همه جای ایران کندی را درک کرده‌اند و البته این مشکل سرتاسری همچنان بدون توضیح مانده است.

هرچند مسئولان موظف به پاسخگویی همچنان سکوت کرده‌اند اما کاربران مطابق معمول شرکت زیرساخت، مخابرات، انتخابات، کوسه‌های خلیج‌فارس و حتی سفر رفتن مقامات به دبی برای شرکت در جیتکس ۲۰۱۵ را از دلایل کند شدن اینترنت می‌دانند.

حسن هم از تغییر لحظه‌ای شبکه موبایل از نسل ۲ به ۳ گله کرده است و البته مشکل همه‌گیر تغییر شبکه موبایل به‌صورت ثانیه ای معضلی است که هم کاربران ایرانسل و هم همراه اول با آن دست‌به‌گریبان‌اند و مانند خوره حجمشان بدون دلیل خورده می‌شود و نت‌شان در عرض چند روز بی‌دلیل تمام می‌شود و باید دوباره بسته بخرند و جیب اپراتورها را پر کنند.

البته بودند افرادی هم (بنام صدرا) که ظاهراً اعلام کردند سرعتشان خوب است و البته مردم هم با ۱۴۷ منفی و دیسلایک، اظهارنظر وی را موردانتقاد قراردادند.

اما پیشنهاد اغلب مردم هم راه‌اندازی کمپین نخریدن از مخابرات بود که کاربر دیگری پاسخ داد زندگی تجاری‌مان به اینترنت وابسته شده است و باید دولت به اپراتور خارجی اجازه ورود دهد و …

مشهد، اصفهان، تبریز و کرمانشاه و مناطق جنوبی بیشترین قطعی را گزارش دادند.

کاربر بی‌نام دیگری آرزوی ورود قریب‌الوقوع اینترنت رایگان ماهواره‌ای را کرده و می‌گوید اینترنت گوگل و … اگر بیاید، کلاً این مباحث جمع می‌شود و اپراتورهای اینترنتی که این‌قدر مردم را اذیت می‌کنند،همگی ورشکست خواهند شد.

کاربر دیگری نیز از روزهای اینترنت دایال‌آپ یادکرد و گفت الآن فرقی با آن روزها نمی‌بیند و بلکه فکر می‌کند دایال‌آپ بهتر از الآن بود…

گیمرها هم که باید سرعت‌بالا هنگام بازی آنلاین داشته باشند نیز از این وضع ناراضی هستند و اغلب وسط بازی مجبور به باختن می‌شوند چراکه کندی اینترنت، نفسشان را می‌گیرد.

نکته قابل‌تأمل دیگر که در کامنت‌ها مشاهده شد، عدم مشتری‌مداری به‌خصوص در شهرستان‌ها از سوی اپراتورهای اینترنتی است که اغلب با کاربران بد برخورد کرده و رعایت ادب هم نمی‌کنند.

کاربر دیگری از داستان وایبر گفت که آن‌قدر کند کردند تا مردم به‌سوی تلگرام رفتند و حالا در حال کند کردن عمدی تلگرام هستند تا این شبکه‌اجتماعی را نیز از دسترس خارج کنند و به همین دلیل در حال تست زدن شبکه ملی و کند کردن شبکه‌های‌اجتماعی و پیام‌رسان در هفته گذشته بوده‌اند…

کاربر دیگری نیز اظهار کرده که هرسال در چنین ایامی اینترنت را کند می‌کنند…

رفتن به‌سوی شبکه‌اجتماعی بعدی در صورت ادامه اختلال در تلگرام و انتظار برای رسیدن اینترنت رایگان ماهواره‌ای آرزویی است که اغلب کاربران این روزها به‌دلیل کندی اینترنت دارند و این داستان همچنان ادامه دارد…

منبع ایتنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *