جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ضبط بازی ها در Google Play Games

تنها چند هفته پس از پشتیبانی سرویس یوتوب گیمینگ از ضبط بازی ها، Google Play Games هم قصد دارد که این قابلیت را به اپلیکیشن خود اضافه کند. با بروزرسانی گوگل پلی گیمز می توانید هنگام باز کردن اپلیکیشن، بازی مورد نظرتان را انتخاب کرده و رزولوشون 720p یا 480p را برای شروع ضبط گیم پلی بازی در نظر بگیرید.

ضبط بازی ها در Google Play Games

درست مثل یوتوب گیمینگ در گوگل پلی گیمز هم می توانید هنگام ضبط بازی با استفاده از دوربین جلو و میکروفون، احساسات و واکنش هایتان را هم به ویدئوی خروجی بیفزایید. پس از اتمام کار ضبط هم قادرید به ویرایش ویدئو پرداخته و آن را مستقیما در یوتوب بارگذاری کنید.

ضبط بازی ها در Google Play Games2

این قابلیت مطمئنا گوگل پلی گیمز را کاربردی تر از گذشته خواهد کرد. اپ یاد شده که در بسیاری از موبایل های اندرویدی به طور پیش فرض حضور دارد،  تا پیش از این بروزرسانی تنها وسیله ای بود برای دنبال کردن اچیومنت های کسب شده در بازی ها، اما با اضافه شدن این قابلیت مطمئنا موبایل گیمرها به استفاده بیشتر از آن ترغیب خواهند شد.

با وجود اضافه شدن گوگل پلی گیمز به سرویس های استریم بازی همچون توئیچ و یوتوب گیمینگ، ضبط و به اشتراک گذاری گیم پلی بازی ها برای موبایل گیمرها آسان تر از گذشته خواهد شد. این قابلیت طی روزهای آتی در ابتدا برای آمریکا و انگلستان و سپس برای کاربران دیگر نقاط دنیا در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع:The Next Web

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *