جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


سهامی به ارزش ۹۰ میلیون دلار پاداشی برای تیم کوک

تیم کوک بار دیگر بزرگ‌ترین پاداش ممکن را برای چهارمین سال پیاپی، در قالب بسته‌ی سهامی به ارزش ۸۹.۲ میلیون دلار دریافت کرد.

 

 

سهامی به ارزش ۹۰ میلیون

تیم کوک، مدیرعامل اپل پاداش جدیدی دریافت کرده که شامل یک بسته‌ی سهام به ارزش ۸۹.۲ میلیون دلار است. به گزارش بلومبرگ، مدیرعامل ۵۶ ساله‌ی کمپانی اپل بسته‌ی سهامی دریافت کرده که بالغ بر ۵۶۰ هزار سهم این کمپانی است. اپل به دلیل عملکرد تیم کوک این پاداش را به وی اعطا کرده است.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، این بسته‌ی سهام لقب بزرگ‌ترین بسته‌ی سهام اپل را طی برنامه‌ی اعطای پاداش این کمپانی به خود اختصاص داده است. این برای چهارمین بار است که تیم کوک بزرگ‌ترین بسته‌ی پاداش در کمپانی اپل را دریافت می‌کند.

تیم کوک در سال ۲۰۱۱ سکان هدایت اپل را پس از استیو جابز در دست گرفت و از آن پس همواره بزرگ‌ترین بسته‌های پاداش تعیین‌شده را طی برنامه‌ی ۱۰ ساله‌ی این کمپانی برای اعطای پاداش به کارکنان دریافت کرده است.

نزدیک به یک‌سوم از پاداشی که تیم کوک هرساله دریافت می‌کند، نسبت مستقیمی با عملکرد سهام اپل در مقایسه با سایر کمپانی‌های لیست S&P 500‌ دارد. S&P 500 شامل لیست بیش از ۵۰۰ کمپانی بزرگ است که سهام آن‌ها در تالارهای بورس نزدک و نیویورک مبادله می‌شود.

اپل موفق شده است در سه سال اخیر شاخص بیش از دوسوم از کمپانی‌های موجود در لیست S&P 500 را پشت سر بگذارد. ارزش هر سهم اپل در ابتدای ماه جاری میلادی پس از انتشار گزارش مالی خود که بالاتر از پیش‌بینی کارشناسان وال استریت بود، رکوردشکنی کرد و برای اولین بار از مرز ۱۵۹.۷۵ دلار گذشت.

تیم کوک در نظر دارد بخش بزرگی از دارایی‌های خود را به انجام کارهای خیرخواهانه اختصاص بدهد.

منبع : زومیت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *