جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


سرمایه گذاری در پروژه هایپرلوپ وان برای پیشرفت سریعتر پروژه افزایش میابد

ریچارد برنسن، برند خود با نام ویرجین را با پروژه‌ی هایپرلوپ وان ترکیب می‌کند تا سرمایه‌ی عظیمی به پروژه‌ی قطار فوق‌سریع بیاورد.

سرمایه گذاری در پروژه هایپرلوپ وان برای پیشرفت سریعتر پروژه افزایش میابد


هایپرلوپ وان (Hyperloop One) حالا به ویرجین هایپرلوپ وان (Virgin Hyperloop One) تغییر نام پیدا کرده است و این تغییر نام در نتیجه‌ی سرمایه‌گذاری میلیاردری به نام ریچارد برنسن بوده است. سرمایه‌دار مشهور دیگری به نام ایلان ماسک ابتدا در پروژه‌ی قطار پیشرفته‌ی هایپرلوپ سرمایه‌گذاری کرد؛ اما اکنون کارآفرین فوق‌ ثروتمندی به نام برنسن جدیدترین شخصی است که وارد عمل شده تا در این پروژه سرمایه‌گذاری کند.
قرار دادن اشیاء و آدم‌ها در کابین‌ها و حرکت دادن آن‌ها با سرعت‌های بالا و باورنکردنی کمی دیوانگی به نظر می‌رسد؛ چرا که استفاده از موتورهای رانشی قدرتمند و اساسا معلق بودن در لوله‌های فلزی بدون اصطکاک، بی‌شک هایپرلوپ را به قطاری خطرناک بدل می‌کند؛ اما مسافرت روی زمین با سرعت هواپیمای جت مطمئنا به رفت‌آمد‌های روزمره‌ی ما سرعت می‌بخشد.
البته ویرجین هایپرلوپ وان هنوز در مرحله‌ی آزمایشی به سر می‌برد. امید است تلفیق دو برند و افزایش سرمایه‌گذاری در این حوزه، پروژه‌ی مذکور را به پیش ببرد و حتی روند اجرای آن را سرعت ببخشد. پیش‌بینی خود شرکت این است که سیستم هایپرلوپ تا سال ۲۰۲۱ به طور کامل قابل بهره‌برداری خواهد شد.

منبع : زومیت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *