جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


پروژه لغو شده ساعت هوشمند ایکس‌باکس مایکروسافت

هنگامی‌که صحبت از گجت‌های پوشیدنی چون ساعت و مچ‌بندهای هوشمند می‌شود، مایکروسافت تنها مایکروسافت Band را در اختیار دارد. در سال 2013 بود که شایعه شد این شرکت در حال کار بر روی یک گجت پوشیدنی با برند ایکس‌باکس است. حال به لطف تصاویر منتشر شده توسط SuomiMobiili، می‌توان فهمید مایکروسافت در حال کار بر روی چه چیزی بوده است.

 

ساعت هوشمند ایکس‌باکس

ظاهرا محصول مورد نظر تفاوتی با ساعت و مچ‌بندهای هوشمند موجود در بازار ندارد. از طرف دیگر به وضوح می‌توان نام برند ایکس‌باکس را بر روی محصول مشاهده کرد. در رابطه با صحت تصاویر نمی‌توان اظهار نظری کرد، اما اگر پروژه مذکور واقعیت داشته باشد، دور از ذهن نیست که مایکروسافت چند نمونه اولیه تولید کرده باشد.

براساس گزارشات، قرار بود این محصول در سال 2015 عرضه شود، اما این کار صورت نپذیرفت. از دلایل لغو پروژه اطلاعی در دست نیست. آخرین باری که مایکروسافت گجتی پوشیدنی ارائه کرد محصول Band 2 بود که سال گذشته در نهایت از فروشگاه‌های آنلاین شرکت جمع‌آوری شد. البته مایکروسافت ادعا کرد که کلیه موجودی خود را فروخته است، اما شایعاتی به گوش رسیده که این شرکت دیگر قصد ادامه سری Band را ندارد؛ در عین حال نباید بی‌تفاوت از کنار تصاویری از یک محصول که به نام Band 3 منتشر می‌شوند، گذشت.

منبع : آی تی رسان

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *