جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


دومین وب‌سایت‌ تورنت دنیا برای همیشه از دسترس خارج شد

مدیران دومین وب‌سایت تورنت دنیا، اکسترا تورنت، در صفحه خانه این وب‌سایت اعلام کردند که اکسترا تورنت برای همیشه از دسترس خارج شده است.

تورنت

طی ماه‌های اخیر شاهد توقف فعالیت وب‌سایت‌های مختلف تورنت نظیر Torrentz و TorrentHound بودیم. حال گزارش‌هایی منتشر شده است مبنی بر اینکه دومین وب‌سایت تورنت دنیا که اکسترا تورنت نام دارد، برای همیشه از دسترس خارج شد.

در صفحه خانه این وب‌سایت‌ پیغامی وجود دارد مبنی بر اینکه دیگر اکسترا تورنت فعالیت نخواهد کرد. همین امر اضافه شدن اکسترا تورنت به لیست وب‌سایت‌های تورنتی را که از دسترس خارج شده‌اند، تأیید می‌کند.

اکسترا تورنت یکی از قدیمی‌ترین وب‌سایت‌هایی است که در زمینه اشتراک‌گذاری تورنت کار می‌کند. به همین علت عجیب به نظر می‌رسد که چنین وب‌سایتی بدون اینکه علت آن را مطرح کند، به فعالیتش خاتمه دهد.

در صفحه خانه اکسترا تورنت تنها آمده است که این وب‌سایت برای همیشه از دسترس خارج شده و دیگر فعالیتی نخواهد داشت. مدیران اکسترا تورنت به این نکته نیز اشاره کرده‌اند که تمام اطلاعات پاک شده و کاربران بهتر است از وب‌سایت‌های جعلی دوری کنید.

وب‌سایت اکسترا تورنت از سال ۲۰۰۶ فعالیتش را آغاز کرد و از ۱۰ سال پیش فعال است. اکسترا تورنت توانست به دومین سایت تورنت جهان تبدیل شود. با این حال، هنوز مشخص نیست که چرا فعالیت این وب‌سایت خاتمه یافته است.

منبع : زومیت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *