جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


دولت الکترونیک کره جنوبی روی فضای ابری

کره جنوبی به واسطه سیستم ارتباطی پیشرفته و خدمات اینترنتی پرسرعت خود شهرت جهانی دارد و خدمات دولت الکترونیک در آن یکی از بالاترین استانداردهای بین‌المللی را برای ارائه سرویس‌های عمومی شامل می‌شود.

دولت الکترونیک کره جنوبی روی فضای ابری
رسانه‌های خبری گزارش دادند تا سال ۲۰۱۷ میلادی بیش از ۶۰ درصد سیستم‌های ارتباطی و خدمات مرتبط با دولت الکترونیک کره جنوبی به فضای پردازش ابری منتقل می‌شود.

این کشور در نظر دارد از پایان سال جاری میلادی بیش از ۴۰۰ نوع سرویس مرتبط با دولت الکترونیک را به فضای پردازش ابری انتقال دهد و سال ۲۰۱۶ میلادی نیز ۳۵۰ سرویس باقیمانده را هم به این فضا منتقل کند.

خدمات پردازش ابری کره جنوبی سرورهای از راه دور در فضای اینترنتی را در اختیار گرفته‌اند که مدیریت، پردازش و تحلیل داده‌ها را به کمک آنها انجام می‌دهند و از طریق سرورهای محالی یا رایانه‌های شخصی، خدمات مورد نیاز را به دست کاربران می‌رسانند.

کره جنوبی روی دولت الکترونیک تمرکز فراوان دارد و معتقد است که سرمایه‌گذاری در عرصه پردازش ابری می‌تواند کیفیت خدمات دولت الکترونیک را برای آنها چند برابر کند.

این کشور بهترین مرکز ارائه خدمات دولت الکترونیک در جهان محسوب می‌شود. لازم به ذکر است این عنوان تا سال ۲۰۱۴ میلادی در اختیار آمریکا بود و هم‌اکنون کشورهای استرالیا، سنگاپور و ژاپن هم از کره جنوبی پایین‌تر هستند.

منبع زد دی نت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *