جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


دستگاه گوگل هوم

هم اکنون دستگاه گوگل هوم (Google Home) قابلیت این را دارد که با Wemo کار کند.

می ‌توان گفت که گوشی های جدید پیکسل، پرطرفدارترین گوشی‌های کمپانی گوگل به شمار می ‌روند؛ اما در رویداد مطبوعاتی بزرگی که در ماه اکتبر صورت گرفت، به مراتب دستگاه ‌های بیشتری از گوگل پیکسل و گوگل پیکسل XL معرفی شدند. یکی از محصولاتی که مورد توجه عموم قرار گرفت، گوگل هوم نام داشت. این تکنولوژی در پاسخ به آمازون اکو (Amazon Echo) که چندیست مورد توجه قرار گرفته، معرفی شده است. به وضوح می ‌توان فهمید که این ابزار، قرار است در صحنه باقی بماند.

google-home-wide-1

همانند Amazon Echo و Alexa Al، گوگل هوم نیز به همراه دستیار گوگل یا Google Assistant چیزی است که با گذشت زمان کارآمدتر از قبل شده و با ویژگی‌ های غنی ‌تری روبرو خواهد شد. همین دیروز به صورت رسمی اعلام شد که گوگل هوم پشتیبانی Google Photos و نتفلیکس را به دست آورده است و امروز نیز اعلام شد که دستیار خانگی این قابلیت را خواهد داشت که مستقیما با لوازم جانبی‌ هوشمند خانگی ومو (Wemo) ساخت کمپانی بلکین (Belkin) یکپارچه سازی شود.

لوازم جانبی هوشمند خانگی Wemo یکی از بهترین و کارآمدترین ها به شما می‌ رود، این تکنولوژی به شما این قابلیت را می ‌دهد تا به سادگی هرچه تمام‌تر، اشیا مختلف و لوازم موجود در خانه یا آپارتمان خود را با گوشی هوشمند یا هر دستگاه هوشمند دیگری، کنترل کنید. در تلاش‌ برای راحت تر استفاده کردن از این لوازم جانبی، بلکین اعلام کرده که تمامی ابزارهای این شرکت به زودی از طریق دستیار گوگل و گوگل هوم قابل کنترل خواهند بود.

همانطور که بلکین در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد، Wemo برای سادگی و راحتی به وجود آمده، کار با دستگاه گوگل هوم نیز یکی دیگر از راه‌ هایی است که می ‌توان ارزش را بالا برد و کاربران را با تجربه ساده، مفید و سرگرم کننده، راضی نگه داشت.

انتظار می‌ رود دستگاه ‌های Wemo که توسط Google Home پشتیبانی می ‌شوند تا پایان ماه دسامبر ارائه شوند؛ بنابراین آماده انتشار قابلیت‌ های جدید بر روی برنامه گوگل هوم باشید.

 

منبع : phonearena

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *