جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


دستکشهای هوشمند Ziro

فرض کنید بتوانید با حرکت دستتان روبات کوچولوی خود را کنترل کنید. با کیت روبوتیک Ziro دیگر احتیاجی به فرض کردن نیست.

دستکشهای هوشمند Ziro

دستکشهای هوشمند Ziro در داخل یک کیت قرار دارند که شامل تعدادی ماژول و چند جزء دیگر هستند. این کیت به کاربر اجازه میدهد تا روبوتیک مورد علاقه‌اش را طراحی کند از یک سه‌چرخه ساده گرفته تا روبات اژدها.

دستکش هوشمند از ۷ حرکت مختلف دست پشتیبانی میکند و روباتی که خلق میشود از طریق یک اپلیکیشن ساده اندروید یا iOS قابل تنظیم است. بعد از این مرحله کاربر میتواند اسمارت‌فون یا تبلتش را کنار گذاشته و با دستکشی که روی دست دارد حرکت روبات را کنترل کند.

کیت ZiroUI شامل اینترفیسهای طبیعی کاربر و آشنایی با روبوتیکها و نحوه کار آنهاست. این اولین کاربردNUI این کمپانی است که انتظار میرود محبوبیت زیادی کسب کند.

از آن بعنوان روش مناسبی برای آموزش کودکان درباره مهندسی؛ طراحی محصول و فیزیک یاد میشود و شاید بتواند آنها را از تاچ‌اسکرینها دور کند.

طراحی ماژولار آن از انعطاف زیادی برخوردار است و از هرگونه جعبه و اشیائی که در اطراف خانه وجود دارد برای اضافه کردن به طراحی میتوان استفاده کرد. حتی داخل کیت پیشنهادهایی هم برای طراحی وجود دارد. حتی میتوان با چاپ سه‌بعدی اجسامی که مدنظر است را ساخت و به این کیت اضافه کرد.

کمپانی ZeroUI در سال 2012 در سن‌خوزه کالیفرنیا بعنوان یک استارتاپ کارش را شروع کرد.

در داخل کیت Ziro دستکش هوشمند؛ دو عدد ماژول؛ اپ اسمارت‌فون و یک گوشی 149 دلاری دیده میشود. همچنین دو ماژول دیگر بعلاوه یک گوشی گردشی 360 درجه نیز که 199 دلار قیمت دارد به این مجموعه اضافه میشود.

 

منبع ای سی تی پرس

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *