جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


دستبند Moveband BT تزیینی است یا یک ردیاب حرکات ورزشی؟؟

تی سی ال (TCL) که به نوعی کمپانی مادر آلکاتل محسوب می‌شود، تصمیم به رونمایی از گجت پوشیدنی جدیدی در نمایشگاه سی ای اس 2017 تحت عنوان دستبند Moveband BT گرفته است. به نظر می‌رسد که تی س الی قصد دارد این محصول را با هدف برندسازی اختصاصی روانه‌ی بازار کند، زیرا به جای آلکاتل، این لوگوی تی س ال است که بر روی بدنه‌ی این دستبند درج شده است.

تی سی ال (TCL) که به نوعی کمپانی مادر آلکاتل محسوب می‌شود، تصمیم به رونمایی از گجت پوشیدنی جدیدی در نمایشگاه سی ای اس 2017 تحت عنوان دستبند Moveband BT گرفته است. به نظر می‌رسد که تی س الی قصد دارد این محصول را با هدف برندسازی اختصاصی روانه‌ی بازار کند، زیرا به جای آلکاتل، این لوگوی تی س ال است که بر روی بدنه‌ی این دستبند درج شده است.

کی از مسائلی که مطمئنا دستبند Moveband BT تی سی ال در اجرای آن موفق بوده است، زیبایی ظاهری و هماهنگی با مد رایج در جامعه است. در عوض مجموعه‌ای از دکمه‌های بزرگ و نمایشگر دیجیتالی، در این دستبند شاهد قرارگیری یک سطح کنترل شده با جسچرهای لمسی هستیم که طراحی مینی‌مالیستی آن در ترکیب آهن با بند چرمی، می‌تواند به الگویی برای دیگر سازندگان گجت های پوشیدنی هوشمند تبدیل شود.

طبق ادعای سازنده با یک بار شارژ کامل دستبند Moveband BT در عرض ۲ ساعت، می‌توانید تا یک ماه به طور مداوم از آن استفاده کنید. علاوه بر قابلیت‌هایی نظیر دنبال کردن حرکات ورزشی،نظارت بر روی کیفیت خواب، مسافت و تعداد قدم‌های پیموده شده که در اکثر گجت‌های این حوزه مرسوم است، تی سی ال اعلام کرده که دستبند جدید آنها قادر است نوتیفیکیشن‌هایی را نیز هنگام دریافت تماس، پیام متنی و دیگر موارد مهم برای کاربر به نمایش دربیاورد که با توجه به طراحی خاص این محصول و عدم برخورداری آن از یک نمایشگر، هنوز مشخص نیست این کار از چه طریقی انجام خواهد شد.

قرار است فروش عمومی دستبند Moveband BT از ماه مارس آغاز شود و در حال حاضر اطلاعاتی از قیمت‌گذاری در دسترس نیست.

منبع:gadgetnews

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *