جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


دستبندی برای شارژ موبایل

شارژر های موبایل در شکل ها و اندازه های مختلف موجود هستند که اکثر آنها جهت استفاده کاربران راحت نیستند. یا یک مربع برق هستند که باید با خود حمل کنید یا یک کیس سنگین است که باعث بزرگ شدن گوشی می شود. خیلی بد است که نمی توانید یک باتری اضافه را به شکلی بپوشید.

این ایده ی پشت طرح Boost Band است، یک شارژر موبایل که دور مچ شما بسته می شود. این پروژه که درحال جمع آوری سرمایه برای اجرا می باشد امیدوار است تا 30000 هزار دلار جمع آوری کند.


دراولین نگاه ممکن است این وسیله با یک دستبند سلامتی یا ساعت هوشمند اشتباه گرفته شود با این تفاوت که این وسیله هم در بالا و هم در پایین بخش مربعی شکل دارد. این بخش ها برای نگه داری باتری هستند که با هم 1,500mAh باتری برای گوشی و یا دیگر گجت های کوچک فراهم می کنند.

این دستبند دارای یک پورت USB استاندارد است تا بتوانید هر گونه سیم شارژی را به آن متصل کنید. همچنین یک پورت microUSB  دارد که برای شارژ خود دستبند مورد استفاده است. که این بدان معنی است که شما باید حداقل یک سیم شارژ همراه خود داشته باشید خیلی بد است که طراحان نتوانسته اند راهی بیابند که این مسئله نیز حل شود.

اگر جای کافی در مچتان داشته باشید کابل شارژر قابل پوشیدن نیز موجود است.

Boost Band در رنگ های مختلفی موجود است کسانی که پیش خرید اولیه را انجام دهند می توانند یک مدل مشکی یا فیروزه ای را با قیمت 20 دلار داشته باشند. یکی از طراحان در رابطه با قیمت بازار آن گفته است که انتظار می رود که قیمت هر یک عدد آن 19.99 دلار باشد.

به نظر قیمت خیلی خوبی برای یک شارژ موبایل است که می توانید به راحتی باخود حمل کنید.

 

dast bande charge mobile

منبع : لحظه نما

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *