جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


دریافت ایمیل از طریق پیامک

این روزها اکثر ما با توجه به شغلی که داریم روزانه چند ساعت سرمان با ایمیل‌های کاری یا شخصی و بررسی آنها سپری می‌شود.

دریافت ایمیل از طریق پیامک

اما گاهی ممکن است منتظر ارسال یک ایمیل مهم باشیم اما به دلیل نداشتن اینترنت نتوانیم باکس پست الکترونیکی خود را چک کنیم. در چنین حالتی یا باید صبر کنید تا به اینترنت دسترسی پیدا کنید یا از یک سرویس ویژه که می‌تواند ایمیل شما را از طریق دیگری به دست شما برساند استفاده کنید. یکی از این سرویس‌ها email2sms است. سرویسی که به کمک آن می‌توانید ایمیل‌هایتان را با پیامک ارسال کنید یا با پیامک ایمیل‌هایتان را دریافت کنید.

این سرویس فارسی زبان،‌به شما کمک می‌کند که بدون نیاز به اینترنت پست‌های الکترونیکی خود را چک کنید. در واقع از آنجایی که امروزه زندگی بسیاری از افراد با توجه به مشاغلشان به ایمیل‌ها وابسته است و چک کردن ایمیل در هر نقطه امکان‌پذیر نیست، با استفاده از خدمات این سایت می‌توانید ایمیل‌های خود را از طریق پیامک (SMS) که اکثر نقاط کشور تحت پوشش آن است دریافت کنید یا از طریق ارسال پیامک می‌توانید ایمیل ارسال کنید.

امکان ایجاد فیلتر و دریافت فقط برخی از ایمیل‌ها توسط پیامک با توجه به آدرس فرستنده ایمیل، سازگاری با پست‌های الکترونیکی نظیر cPanel Webmail, DirectAdmin Webmail, Hotmail, Gmail, Yahooو..، بدون نیاز به نصب برنامه خاص روی گوشی تلفن‌همراه،بدون نیاز به در اختیار گذاشتن کلمه عبور ایمیلتان در سامانه و… از ویژگی‌های اصلی این سرویس است. برای استفاده از امکانات این سرویس باید در آن عضو شوید که این عضویت رایگان است اما برای دریافت خدمات آن باید هزینه‌های مشخصی پرداخت کنید. برای اینکه از میزان امکانات و کارآیی email2sms مطلع شوید سایت این امکان را برای کاربران فراهم کرده تا به‌صورت رایگان از نسخه آزمایشی email2sms استفاده کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر درخصوص کارآیی این سرویس بهتر است به بخش سوالات متداول مراجعه کنید. برای استفاده از امکانات این سرویس به www. email2sms.ir سر بزنید.

منبع: دنیای اقتصاد

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *