جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


خدمات پردازش ابری دوباره Adobe را زنده کرد

نرم‌افزاری Adobe یکی از بزرگترین ارائه‌دهندگان خدمات گرافیکی در جهان طی فصل دوم سال مالی جاری به رکورد تازه دست یافت و مشخص شد درآمدهای این مرکز از پلتفرم ابری Creative Cloud افزایش قابل ملاحظه داشته است.

 

به گزارش وب‌سایت Zdnet، این شرکت بزرگ نرم‌افزاری اعلام کرد سود آن در فصل دوم سال مالی جاری ۳۴۷ میلیون دلار معادل ۷۵ سنت به‌ازای هر سهام بوده است و در این میان درآمد پلتفرم ابری Creative Cloud به تنهایی ۱.۰۱ میلیارد دلار محاسبه شده است.

درآمدهای غیرحسابرسی شده (Non-GAAP) این شرکت در دوره زمانی یاد دشه ۱.۰۲ سنت به‌ازای هر سهام بود تا مجموع درآمدها در این بخش به ۱.۷۳ میلیارد دلار برسد و از ۱.۷۷ میلیارد دلار فصل قبل کمتر باشد.

«وال استریت» پیش‌بینی کرده بود شرکت Adobe در این فصل به‌ازای هر سهام خود ۹۵ سنت سود می‌کند تا مجموع درآمد آن به ۱.۶۵ میلیارد دلار برسد. لازم به ذکر است در آخرین معاملات صورت گرفته ارزش هر سهام Adobe رشد ۳ درصدی را تجربه کرد.

شرکت Adobe با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد درآمدهای نرم‌افزار Experience Cloud طی این دوره زمانی سه ماهه ۴۹۵ میلیون دلار بود که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۹ درصدی را نشان داد درآمدهای واحد Digital Media که نرم‌افزارهای Creative Cloud را هم در خود جا داده است در مجموع ۱.۵۶ میلیارد دلار محاسبه شد.

 

منبع : همکاران سیستم

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *