جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


حفظ امنیت گوشی اندرویدی با راهکارهایی ساده

در دنیای تلفن های اندرویدی یکی از مشکلاتی که کاربران از آن شکایت دارند امنیت تلفن های خود میباشد در این مطلب نکاتی برا افزایش امنیت تلفن های اندرویدی را بازگو میکنیم.

حفظ امنیت گوشی اندرویدی با راهکارهایی ساده


اولین مزیت که درواقع برترین مزیت اندروید نیز میباشد امکان نصب برنامه ها بدون نیاز به فروشگاه گوگل میباشد که در واقع این مزیت امکان نصب برنامه توسط منابع مختلف را به راحتی محیا میکند به همین علت است که تلفن های اندرویدی بیشتر در معرض خطر و هک شدن قرار میگیرند بخصوص اخیرا که انتشار باج افزار های مختلف از طریق تلگرام منتشر میشوند و کاربرانی که آگاهی ندارند با نصب این برنامه ها تلفن خود را آلوده به بد افزار میکنند.

سعی کنید برنامه های از توسعه دهندگان ناشناخته و یا با امتیاز پایین را نصب نکنید و تاحد امکان از برنامه های توسعه دهندگان معروف استفاده نمایید.

اخرین نکته که مهمترین نکته نیز میباشد حتما برنامه های خود را از مارکت رسمی گوگل یعنی گوگل پلی دانلود و نصب نمایید با این کار تا حد زیادی از بد افزار های اندرویدی دور خواهید بود و امنیت دستگاه تامین میشود لازم به ذکر است در صورت انتشار بروزرسانی برای سیستم عامل دستگاه همیشه دستگاه خود را بروزرسانی نمایید.

منبع : بروزرسانی

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *