جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


جایزه میلیاردی همراه اول

ه نظر می‌رسد وارد فصل جوایز و مسابقات شده‌ایم و حالا همراه اول اعلام کرده ماهانه یک میلیارد تومان ( 5 جایزه 200 میلیون تومانی ) را قرعه کشی کند. کمپین همراه اول در این زمینه « جایزه بزرگ همراهی» نام گرفته و شعار آن هم «این همراهی میلیاردها می ارزه!» است.

جایزه میلیاردی همراه اول


همراه اول اعلام کرده مشترکین این اپراتور برای شرکت در این طرح نیاز به ثبت نام و فعالسازی ندارند و طبق اعلام، قرعه کشی فقط بر روی سیم کارت های فعال این اپراتور اجرا می شود. به نظر می‌رسد که همراه اول از این طریق قصد دارد وفاداری بیشتری نسبت به سیم‌کارت‌های این اپراتور ایجاد کند چراکه با مراجعه به سایت این اپراتور می‌بینیم که در این قرعه کشی که بدون نیاز به هیچ گونه ثبت نام و به طور خودکار بین همه مشترکان همراه اول برگزار می‌شود شانس کسانی که سیم کارت را برای مدت زمان طولانی‌تر در اختیار دارند و همچنین کسانی که مبالغ بیشتری کارکرد ماهانه دارند ( سیم کارتهای دائمی ) یا شارژ بیشتر خریداری میکنند ( سیم کارت های اعتباری ) به مراتب بیشتر است.

جایزه میلیاردی همراه اول2

بر اساس اعلام همراه اول چنانچه دارنده سیم کارت اقدام به تغییر نام سیم کارت خود کند امتیاز مالک جدید از صفر محاسبه می‌شود.

منبع ای تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *