جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ثبت اختراع حلقه‌ هوشمند اپل

sabte halghe hooshmande apple

اولین شایعات از حلقه هوشمند اپل حدود دو سال پیش منتشر گردید.زمانی که یک متخصص بازار گجت های هوشمند با نام Brian White گزارش داد که اپل در حال کار بر روی حلقه ای هوشمند است.حالا داستان به واقعیت نزدیک تر شده و اپل با ثبت پتنت ( اختراع ) حلقه هوشمند خود ، رنگ بوی تازه ای به این موضوع داده است.

این پتنت که امروز توسط اداره‌ی پتنت ها و ثبت قانونی ایالات متحده به صورت عمومی منتشر شده است، حاوی جزییات یک حلقه‌ی هوشمند دیجتالی است که میتواند با دیوایس ها و سیستم های کامپیوتری ارتباط برقرار کند.

در توضیحات این حلقه آمده است که دارای سنسورهای پیشرفته‌ی دنبال کردن حرکات کاربر است و دارای دو دوربین، میکروفون و فناوری های ارتباطی نظیر بلوتوث، وای فای و ان اف سی خواهد بود. یک تاچ اسکرین بسیار کوچک نیز بر روی آن تعبیه شده است و قابلیت دریافت پیام های صوتی از کاربران را نیز دارد.

دو ایده‌ی بسیار جذاب نیز برای آن ذکر شده است: اول اینکه مثلا شما میتوانید یک مبلغ را تعیین کنید و با دست دادن با فرد مورد نظر که او هم دارای یک حلقه‌ی هوشمند است، آن مبلغ را به حساب آن شخص انتقال دهید. دومین ایده‌ نیز این است که حلقه از مواد خاصی ساخته خواهد شد که بعد از قرار گرفتن در انگشت شخص، سایز خود را بر مبنای آن تغییر خواهد داد تا دقیقا متناسب اندازه‌ی انگشت او باشد. البته این ایده ها اگر در نسل های بعدی اپل واچ نیز عملی شوند، میتوانند بر فروش آن تاثیر بسیار بالایی بگذارند.

هرچند که عملی شدن این پتنت و ایده های مطرح شده برای آن ممکن است سال ها طول بکشد، اما دانستن این موضوع که یک کمپانی پیشرو مانند اپل درحال کار بر روی آن است، حس هیجان انگیزی به ما میدهد و به نوعی کمی از روزمرگی دیوایس های امروزی میکاهد.

 

منبع : appleinsider

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *