جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


تولید آیفون در هند

با نگاهی کلی به میزان تولید و فروش گوشی‌های آیفون تولید این محصول در هر کشور به طور مجزا، منطقی به نظر می‌رسد. این ایده به تولید اشتغال و رونق اقتصاد نیز کمک فراوانی خواهد کرد.

تولید آیفون در هند

به تازگی اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه شرکت Apple و Foxconn قرار است آیفون را به طور اختصاصی در کشور هند تولید کنند. طبق گزارشی در روزنامه The Times of India تولید آیفون در هند احتمالا تا اواخر سال 2017 شروع خواهد شد.

ظاهرا Wistron(تولید کننده اپل) در حال تدارک ساخت مرکزهای مونتاژ این محصول در Peenya(قطب صنعتی شهر Bengaluru) است. طبق گزارش منتشر شده در AppleInsider ظاهرا اوایل این ماه  اپل دو عنوان شغلی به این شرکت اضافه کرده است مدیر برنامه‌های اپراتوری آیفون و مدیر کیفیت محصول که در هر دو پست شغلی، تجربه کار تولیدی به عنوان پیش نیاز در نظر گرفته شده است که هنوز مشخص نیست آیا این دو عنوان شغلی به این خبر مرتبط هست یا خیر.

در حال حاضر به دلیل قانون مالیات 12 درصدی محصولات وارداتی در هند، آیفون با قیمت گران‌تری نسبت به سایر کشورها فروخته می‌شود و شرکت اپل می‌تواند با تولید داخلی در این کشور، قیمت‌ها را کنترل و این دستگاه را مقرون به صرفه‌ کند.

منبع ای تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *