جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


تعرفه ارتباطی حجاج کاهش میابد

تعرفه مکالمه، پیامک و اینترنت همراه مشترکان همراه اول در کشور عربستان کاهش یافت.

 

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد با آغاز مراسم حج تمتع، از روز یکشنبه ۸ مرداد در عربستان، تعرفه مکالمه ۷۲ درصد و تعرفه پیامک و اینترنت همراه برای حجاج همراه اول تا ۹۲ درصد کاهش یافت.

در این طرح تعرفه مکالمات دریافتی، داخلی و با ایران و همچنین اینترنت همراه و پیامک‌های ارسالی کاهش یافته است. بدین ترتیب تعرفه مکالمات داخلی و با ایران به ازای هر دقیقه از ۲۰۰۰ تومان به ۵۴۹ تومان و مکالمه دریافتی از ۲۰۰۰ تومان به ۶۴۹ تومان رسیده است.

همچنین تعرفه ارسال پیامک از ۲۰۰۰ تومان به ۱۴۹ تومان کاهش یافته و دریافت پیامک در کشور عربستان همچون گذشته رایگان است. تعرفه هر مگابایت اینترنت همراه نیز با ۹۲ درصد تخفیف، از ۲۰۰۰ تومان به ۱۴۹ تومان رسیده است.

بنا براعلام، بسته‌های اینترنتی همراه اول در هنگام استفاده از سرویس رومینگ بین‌الملل غیرقابل استفاده بوده و هزینه اینترنت با تعرفه آزاد و بر اساس مگابایت محاسبه می‌شود. بنابراین کاربران در صورت عدم تمایل به استفاده از اینترنت گوشی، باید گزینه «دیتا رومینگ» گوشی خود را غیرفعال کنند.

همچنین سرویس رومینگ بین‌الملل اپراتور اول از طریق ۲۷۰ اپراتور در ۱۱۲کشور قابل استفاده است و مشترکان همراه اول می‌توانند جهت دریافت اطلاعات تعرفه‌ای رومینگ بین‌الملل، به پرتال این اپراتور مراجعه و یا نام کشور موردنظر را به شماره ۸۰۷۰ پیامک کنند.

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *