جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


تسلا : یک شارژر رومیزی و پاور بانک برای گوشی‌های هوشمند

چند روز پیش تسلا از دو محصول جدید در حوزه حمل و نقل رونمایی کرد که دنیای خودروهای سواری و کامیون‌ها را دگرگون کرد. اما به نظر می‌رسد ایلان ماسک علاوه بر حمل و نقل، به دنیای گجت‌های هوشمند نیز چشم دارد.

 

تسلا : یک شارژر رومیزی و پاور بانک برای گوشی‌های هوشمند

در چند سال گذشته تسلا موفق شده نظر مثبت کاربران را به خودروهای الکتریکی خود جذب کند و در معرفی آخرین محصولات خود در حوزه حمل و نقل، یعنی کامیون الکتریکی Semi و خودرو رودستر، همه را شگفت‌زده کرد.

اما به تازگی این شرکت به عرضه شارژر و پاور بانک برای گجت‌های هوشمند روی آورده است. شارژر مورد بحث یک نسخه مینیاتوری از ایستگاه سوپرشارژ خودروهای این کمپانی است که برای میز کار مناسب است. طبق اعلام تسلا، این دستگاه با استفاده از اطلاعات ایستگاه‌های شارژ واقعی این کمپانی و توسط چاپگر‌های سه بعدی پرینت شده تا کاملا شبیه به آن‌ها باشد. این شارژر رومیزی با قیمت ۴۵ دلار راهی بازار خواهد شد.

خودروساز معروف علاوه بر این شارژر از یک پاور بانک هم رونمایی کرده است که طراحی آن شبیه به المان سوپرشارژر این شرکت است. پاور بانک مذکور نیز ۴۵ دلار قیمت دارد و از ظرفیت ۳۳۵۰ میلی آمپر با خروجی ۱.۵ آمپر بهره می‌گیرد. البته اگر از علاقه مندان به محصولات تسلا نباشید، این گجت برای‌تان کاربردی نخواهد بود، چرا که با این قیمت و در این ابعاد می‌توان پاوربانک‌های بسیاری را یافت که ظرفیت ۱۰ هزار میلی آمپر و خروجی ۲ آمپر یا بالاتر را برای شارژ سریع ارایه می‌کنند.

منبع : جی اس ام

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *