جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ترازوی هوشمند قابلیت آیفون‌ جدید!

فناوری 3D Touch که اپل در پرچم‌داران خود به کار گرفته، امکان ظهور فناوری‌های زیادی را میسر کرده که از جمله‌ی آنها می‌توان به خواندن ایمیل بدون باز کردن آن، ایجاد تصاویر پویا و داینامیک به کمک انگشت و البته اندازه‌گیری وزن اجسام اشاره کرد. هر چند مورد آخر را باید مدیون توسعه‌دهنده‌ای که در پاریس زندگی می‌کند، باشیم.

tarazooye hooshmande ghabeliyate iphone jadid

در پستی بسیار جذابی که آقای Simon Gladman در وبلاگ خود منتشر کرده، اپلیکیشن جدید او با نام Plum-O-Meter معرفی شده است. همانطور که از نام این اپلیکیشن پیداست، کاربران به کمک آن قادر خواهند بود به کمک تکنولوژی 3D Touch، با قرار دادن دو جسم روی صفحه‌نمایش گوشی، متوجه شوند که کدام جسم وزن بیشتری دارد.

شاید در این مورد با خود بگویید که صفحه‌نمایش پرچم‌داران جدید این شرکت تنها سه سطح مختلف برای اندازه‌گیری فشار دارند؛ اما ویدئویی از عملکرد اپلیکیشن Plum-O-Meter نیز در وبلاگ Gladman قرار گرفته که به خوبی می‌توان به کارگیری الگوریتم‌ها را مشاهده کرد. در اپلیکیشن Plum-O-Meter وزن اجسام به صورت درصدی و با میزانی فشاری که بر صفحه‌نمایش وارد شده، سنجیده می‌شود.

خبر خوب این است که این نرم‌افزاری به صورت متن باز عرضه خواهد شد و کاربران می‌توانند بدون شکستن قفل دستگاه خود، آن را نصب کنند. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت iDownloadBlog نیز منتشر کرده، صفحه‌نمایش محصولات جدید اپل قادر خواهد بود تا به صورت همزمان، فشار وارده از 5 سطح مختلف را تشخیص دهد.

به هر حال اگر شما هم بخواهید از این ویژگی بسیار جذاب استفاده کنید باید به یاد داشته باشید که صفحه‌نمایش دستگاه خود را پس از اندازه‌گیری وزن جسم مورد نظر تمیز کنید، چرا که Simon Gladman این اپلیکیشن را برای اندازه‌گیری وزن “انگور” ساخته بود و انور نیز قادر نبود این تکنولوژی را فعال کند!

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *