جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


تبدیل گوشی آیفون به دوربین DSLR

tabdile gooshie iphone-1

تبدیل گوشی آیفون به دوربین DSLR با گجت Pictar نام یک پروژه استارت‌آپ جدید در سایت کیک استارتر است که قرار است با عملی شدن آن، قابی عرضه شود که می‌تواند هر آیفونی را به یک دوربین نسبتا حرفه ای تبدیل کند. به عبارتی دیگر گجت Pictar تنها یک قاب معمولی برای گوشی های آیفون نیست و بلکه یک قاب هوشمندی است با سه چرخ دنده به همراه دکمه‌ی شاتر، سه‌پایه و دیگر امکاناتی که می تواند در تنظیمات دوربین آیفون نقشی اساسی  داشته باشد.

هدف مدیران پروژه استارت‌آپی گجت Pictar این است که یک قاب کاربردی برای آیفون‌های اپل عرضه کنند که خریداران بتوانند با قرار دادن آیفون خود درون آن، تجربه‌ی عکاسی پیشرفته‌تری را تجربه کنند و حس کنند که یک دوربین عکاسی DSLR را در دست خود گرفته‌اند. قاب پروژه‌ی Pictar دارای یک دکمه‌ی شاتر با چراغ‌های رنگی در اطراف آن است که با فشرده شدن کامل، عکس می‌گیرد و اگر تا نیمه‌ی راه فشرده و نگه داشته شود، بر روی تصویر فوکوس می‌کند.

tabdile gooshie iphone-2

عملکرد شاتر گجت Pictar دقیقا مشابه دوربین‌های DSLR رایج نظیر دوربین‌های برند کنون، سونی و نیکون است. به جز این دکمه، سه چرخنده‌ی فیزیکی دیگر نیز وجود دارند که هرکدام دارای عملکرد مختص به خود هستند.

البته تمام مدل‌های آیفون توسط گجت Pictar پشتیبانی نمی‌شوند و آیفون‌های ۴، ۴ اس، ۵، ۵ اس، ۵ سی، ۵ اس ای، ۶ و ۶ اس می‌توانند در این قاب قرار بگیرند و البته به دلیل محدودیت در اندازه و فضای داخلی این قاب، از دو آیفون ۶ پلاس و ۶ اس پلاس پشتیبانی نمی‌شود. گفتنی است که کاربرانی که علاقه دارند Pictar را دریافت کنند، حداقل باید ۷۰ دلار به این پروژه کمک کنند تا پکیج کلاسیک شامل قاب اصلی، یک کیف، نرم افزار آی او اس و یک بند مچی را دریافت کنند.

 

منبع : mihanpost

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *