جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


بهبود فرآیند به روز رسانی در به روز رسانی کریترز ویندوز ۱۰

تنها چند هفته به انتشار رسمی به روز رسانی کریترز ویندوز ۱۰ زمان باقی مانده است. این به روز رسانی جدید اولین به روز رسانی بزرگی خواهد بود که کاربران ویندوز ۱۰ امسال دریافت می کنند. از آن جا که مایکروسافت در حال حاضر سیستم عامل خود را یک “سرویس” می داند، کاربران ویندوز ۱۰ هم اکنون می توانند انتظار داشته باشند که این به روز رسانی به صورت رایگان برای دستگاه های آن ها عرضه شود، که به وضوح یک تغییر مثبت برای مصرف کنندگان است. در ادامه با وینفون همراه باشید.

حذف شرط: به روز رسانی کریترز ویندوز ۱۰ به روز رسانی کریترز ویندوز ۱۰

با این حال، به روز رسانی های اجباری و تحمیلی که در ویندوز ۱۰ در نظر گرفته شده اند، گاهی اوقات می تواند عواقب فاجعه باری برای کاربران داشته باشد، به طوری که مایکروسافت هنگامی که به روز رسانی سالگرد را عرضه کرد، میلیون ها وب کم از کار افتادند و اتفاق بسیار بدی را تجربه کرد. خوشبختانه، این غول ردموندی در نهایت اذعان کرده که به روز رسانی ویندوز نیاز به انعطاف پذیری بیش تری برای کاربران دارد و به روز رسانی کریترز برخی تغییرات خوب را در بخش به روز رسانی ویندوز معرفی خواهد کرد. امروز این شرکت بر روی وبلاگ ویندوز ۱۰ تغییرات آینده ی این بخش را توضیح داد: اول از همه، یک آیکون جدید به تنظیمات به روز رسانی ویندوز اضافه خواهد شد که سبب آسان تر شدن درک به روز بودن کامپیوتر شما می شود. این شرکت همچنین توضیح داده است که “این ویژگی ” در یک نگاه “سازگار با ویژگی های مشابه در Windows Defender Security Center خواهد بود”.

مهمتر از آن، زمانی که یک بر روی کامپیوتر شما که در حال اجرای به روز رسانی کریترز است بک به روز رسانی آماده ی نصب باشد، یک پنجره پاپ آپ جدید به شما اجازه ی انتخاب مناسب ترین زمان نصب را به شما خواهد داد. از سوی دیگر با فشردن گزینه “Snooze” فرآیند به روز رسانی برای مدت سه روز متوقف خواهد شد. شما می توانید گزینه های مختلف را در تصاویر زیر ببینید:

به روز رسانی کریترز ویندوز ۱۰

در نهایت، این شرکت همچنین به دنبال دریافت بازخورد از اینسایدر های ویندوز در رابطه با ویژگی های جدید مربوط به حریم خصوصی می باشد که این شرکت چند هفته پیش معرفی کرده است. برای یادآوری، این ویژگی های جدید به کاربران ویندوز ۱۰ امکان کنترل جزئی تر در تنظیمات حریم خصوصی مختلف معرفی شده با ویندوز ۱۰ را می دهد. این کمپانی اظهار داشت: “اسکرین شات هایی از این تجربه از طریق یک “quest” که ما امروز در اپلیکیشن Feedback Hub منتشر کردیم در دسترس قرار گرفته است. همچنان که به زمان انتشار به روز رسانی کریترز نزدیک تر می شویم، این بازخورد ما را در ارائه این تجربه کمک خواهند کرد”.

به روز رسانی کریترز ویندوز ۱۰

آن ها همچنین گفته اند که “این ها و بسیاری از پیشرفت های دیگر نتیجه ی مستقیم بازخورد های شما هستند”. این ها تماما تغییراتی خوشایند هستند که چشم انداز ویندوز به عنوان یک سرویس را ایجاد می کنند. به روز نگه داشتن تمام رایانه های شخصی یک هدف قابل ستایش است، اما این موضوع نباید در متناقض با انتخاب مصرف کننده باشد.

منبع : winphone

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *