جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


بهترین قالیشویی تهران

قالیشویی و خدمات مربوط به این حوزه مانند موکت شویی یا مبل شویی، اگر با شناخت مواد و روشهای مناسب صورت نگیرند باعث آسیب رسانی به وسایل و حتی سلامت افراد میشوند. همچنین رعایت اصول بهداشتی پس از شست و شو، از آسیبهای احتمالی بعدی و رشد انواع میکروبها جلوگیری و در راستای آسایش مشتریان عمل میکند. علاوه بر این، فرش ایرانی، چه تابلو فرش و چه قالی، برای شهروندان ایرانی مقولهی مهم و ارزشمندی شمرده میشود، در نتیجه سپردن این کالای ارزشمند به هر مرکز خدماتیای آسان نیست. در این میان مجموعهی قالیشویی توحید با متخصصین حرفهای و کیفیت بالای مواد مصرفی خود، در تمامی شعب در سرتاسر تهران قابل دسترسی است تا اعتماد شما را کسب کرده و تجربهای رضایتبخش از قالیشویی برای شما فراهم کند. همچنین در کنار خدمات شست و شوی فرش و قالی، خدمات جانبی ترمیمی نیز برای این اجناس گرانبها انجام میشود.

 

معرفی مجموعه توحید
مجموعهی قالیشویی توحید از سال 1367 در زمینهی شست و شوی فرش و قالی، موکت، مبل و سایر خدمات مربوط به این زمینه شروع به فعالیت کرد و حوزهی کاری خود را در سراسر کرج، تهران و لواسانات گسترش داد. مجموعهی توحید با کادری مجرب و امکانات استاندارد، به ارزش مادی و معنوی امانت مشتریان احترام گذاشته و بهترین و کارآمدترین راهها و ابزارها را برای کار انتخاب میکند. اکنون پس از سال‌ها تجربه، تعداد شعبات این قالیشویی به چهار عدد رسیده است و در سرتاسر تهران آمادهی خدمت رسانی به مردم است. این چهار شعبه، شمال، شرق، غرب و جنوب تهران را پوشش میدهند و با شماره تماسهای درج شده در سایت قابل دسترسی هستند.

 

قالیشویی توحید سه سال متوالی 96، 97 و 98 از جانب اتحادیه قالیشویان به عنوان واحد نمونه شناخته شده است. به دنبال کسب این افتخار، برنامهی بلند مدتی برای تقویت کادر خدماتی، کادر پشتیبانی و خدمات ویژه در نظر گرفته است و در رأس این برنامه، رضایت مشتریان و پاسخگویی به نیاز آنان قرار دارد.

 

معرفی خدمات قالیشویی توحید
خدمات قالیشویی توحید فقط شامل فرش و قالی نمیشود، این قالیشویی در سه حوزه به صورت کاملا حرفه ای فعالیت دارد:

  • قالیشویی
  • مبل شویی
  • موکت شویی

قالیشویی شامل مجموعهای از کارها است که قبل و بعد از شست و شوی اصلی در قالب کلمهی قالیشویی تعریف میشوند. لکه گیری، شستشو و غبار روبی از جملهی این موارد هستند. همه در گذشته شاهد شست و شوی خانگی فرشها در محیط منزل بودهایم، اما گاهی اوقات مواد مورد استفاده و روش شست و شو یا نحوهی مراقبت پس از آن، میتوانستند برای فرش آسیبی به همراه داشته باشند. اما در این مجموعه کارها با مواد سازگار و روشهای پیشرفته انجام میشوند و نحوهی برخورد با فرشها توسط افراد حرفهای، هیچ آسیبی به بافت و ساخت فرش وارد نمیکند.
مبل شویی خدمتی دیگر از مجموعهی توحید است که با وسایل مکانیزه و بدون نیاز به جابجایی مبلمان انجام میشود. شست و شوی مبل هم از مواردی است که اگر فرد با نوع مبل و جنس آن آشنا نباشد میتواند به ظاهر یا بافت داخلی آن آسیب برساند. برای شست و شوی مبلمان هم از شامپو فرش –بسته به نوع و جنس مبل- استفاده میشود. البته با در نظر گرفتن جنس رویهی مبل، در مواقع نیاز مکملهای مجاز شیمیایی هم با شامپو فرش ترکیب میشوند تا قدرت آن را تقویت کنند و اثری از لکههای قوی و قدیمی به جا نگذارند؛ لازم به ذکر است که انتخاب نوع و مقدار این مواد شیمیایی توسط متخصصان انجام میشود.

 

موکت به دلیل ماهیت خود قابل جابهجایی مداوم نیست، چرا که این موضوع به عمر و دوام آن آسیب میرساند و زحمات دو چندان دارد. در نتیجه نیروی متخصص مجموعهی قالیشویی توحید به منظور انجام موکت شویی به محل مورد نظر مشتری رجوع کرده و شست و شو را با دستگاه‌های مخصوص انجام میدهند. این کار برای تمام مناطق شهر اعم از شرق تهران، قالیشویی غرب تهران، شمال تهران و جنوب تهران از جانب تمام شعبات قابل انجام بوده و محدودیتی برای شهروندان وجود ندارد.

همچنین خدمات جانبی دیگری مانند ترمیم ریشه فرش و رفع بید زدگی فرش در تمام شعبات مجموعهی توحید از جمله شعبه قالیشویی شهرک غرب و همچنین قالیشویی سعادت آباد انجام میشود. سایر

خدمات قالیشویی این شعبه شامل:

  • رفوگری: رفع انواع پارگی؛
  • رنگبرداری و لکهبرداری فرش، بدون آسیب رساندن به بافت فرش؛
  • ریشه زنی: تعمیر و بافت ریشهی جدید؛
  • و خشکشویی در محل توسط ابزارآلات نیمه اتوماتیک است.

 

مزایای استفاده از خدمات قالیشویی توحید
علاوه بر کیفیتی که تضمینکنندهی تخصص و تعهد کاری مجموعهی توحید است، استفاده از خدمات این مجموعه، مزایای دیگری را نیز شامل میشود که در ادامه به آن‌ها میپردازیم.

  • اطلاعات تکمیلی آموزشی جهت آسایش مشتریان و حفظ وسایل آنان:

در اطلاعاتی که در مشاورهها یا پس از انجام کار به مشتریان داده میشود، نکات ایمنی مربوط به کالا ذکر شده و توصیههای بهداشتی منتقل میگردند. همچنین توصیههایی در جهت حفظ مبلمان و فرشها و اقلامی که مربوط به این حوزه هستند، به مشتریان میشود تا در حفظ و نگهداری این گونه وسایل ارزشمند با آگاهی بیشتری عمل کنند. در سایت مجموعهی توحید هم مقالاتی در رابطه با این موضوعات و آشنایی هرچه دقیقتر با مشکلات و راهحلها وجود دارد.

  • دسترسی بدون محدودیت در تمام مناطق تهران.
  • انجام خدمات جانبی و ترمیمی مربوط به این حوزه.
  • دریافت هزینهی اصولی و منطبق با اتحادیه.
  • استفاده از مواد شویندهی مجاز، استاندارد و با کیفیت در حضور افراد حرفهای.
  • تضمین وقت شناسی و دقت در ارائهی گزارشات با فاکتور دقیق.
  • امکان سفارش آنلاین خدمات.

قالیشویی توحید، خدمت رسان همیشگی
قالیشویی توحید همواره در خدمت مشتریان خود است و نیروهای متخصص این مجموعه، در تمام شعبات غرب تهران، قالی شویی شمال تهران، شرق و جنوب تهران در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز ایران همواره در تلاش هستند.

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *