جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


بندهاى هوشمند براى اپل واچ

پیش از این، وال استریت ژورنال گزارش داده بود که اپل واچ قرار بوده تا شامل سنسورهایی همچون سنجش فشار خون، سنجش استرس و «غیره» باشد و تا کنون نیز انتظار می رفت همین موارد، متمایز کننده نسل دوم از ساعت اپل باشند.

 

bandhaye hooshmand baraye apple watch

 

اکنون اما بر اساس شواهد جدید، اپل راهکار دیگری را در پیش گرفته تا سنسورهای مورد نظرش را به ساعت اضافه کرده و کارایی آن را نیز تا جایی که می تواند بالا ببرد.
بر اساس گزارشاتی که از سوی تامین کنندگان قطعات اپل مخابره شده، اپل در پی آن است که بتواند تکنولوژی های مورد نظر خود را در بند ساعت جای دهد تا در نهایت، قابلیت های کلی محصول را بالاتر ببرد.
گفته می شود اپل اوایل سال ۲۰۱۶ این بندها را در اختیار کاربران علاقه مند قرار خواهد داد.
طبق اظهارات اخیر، این سنسورها باعث می شوند تا کاربر بتواند میزان اکسیژن موجود در خون، نحوه تنفس، فشار خون و حتی دمای بدن خود را در اپلیکیشن Health مشاهده نماید.
اپل در سال های اخیر و پس از توسعه iOS 7، توجه ویژه ای به بخش سلامت نشان داده و تحقیقات زیادی را نیز صرف این موضوع کرده است. اپل واچ به خودی خود، نقش یک دستبند سلامتی تمام عیار را بازی می کند و حال پویا تر شدن ساعت به وسیله بندهای هوشمند که در واقع مجهز به سنسورهای مختلفی هستند، می تواند علاقه طیف وسیع تری از کاربران را به خود جلب کند.
هنوز مشخص نیست که این سنسورها که در بند تعبیه می شوند، چگونه با خود ساعت ارتباط برقرار خواهند کرد اما یک تئوری بسیار منطقی که می توان از یاد کرد، استفاده سنسورها از پورت مخفی موجود در کناره ساعت است. اپل هنوز هم کاربرد دقیق این پورت را مشخص ننموده و برخی از سازندگان وسائل جانبی صرفا بندهایی مجهز به باتری اضافه تر برای این ساعت تدارک دیده بودند که به وسیله همین پورت مخفی، بر عمر دستگاه می افزود.

منبع : rayaneh3

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *