جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


برنامه یونیورسال Brain Studio وارد استور ویندوز ۱۰ شد

برنامه یونیورسال Brain Studio از استودیوی مه گرافیک وارد استور ویندوز ۱۰ شد

برنامه یونیورسال Brain Studio وارد استور ویندوز ۱۰ شد

قطعا همه شما با استودیوی مه گرافیک آشنایی دارید گروهی که از هیچ چیز برای کاربران ویندوز ۱۰ دریغ نکرده است. این تیم برنامه هایی مانند ویکی صدا و همین چند وقت پیش برنامه دنا را وارد استور کرده اند که به دلیل رابط کاربری خوب و امکانات بی نظیر به دل هر کاربری می نشینند. امروز نیز برنامه ی جدیدی وارد استور کرده اند که تا به حال نظیر آن را در استور ویندوز ندیده ایم. در ادامه با وینفون همراه باشید.

برین فاک یکی از زبان های شیرین و سطح پایین محسوب می شود که به دلیل ساده بودن و در عین حال تفکر بر انگیز بودنش، در آموزش زبان برنامه نویسی پایه و استفاده در مسابقات برنامه نویسی کاربرد دارد. از یکی دیگر از کاربرد های برین فاک می توان به برنامه نویسی نامفهوم (سیستم های امنیتی) اشاره نمود.

برنامه یونیورسال Brain Studio وارد استور ویندوز ۱۰ شد

برنامه نویسی با این برنامه بسیار ساده است و فقط از نماد های + – < > . , ] [ برای برنامه نویسی استفاده می شود و نقطه قوت این زبان هم در همین مورد است. این برنامه کاملا رایگان است و هیچ گونه پرداخت درون برنامه ای و تبلیغاتی ندارد.

برنامه یونیورسال Brain Studio وارد استور ویندوز ۱۰ شد

دقت کنید که برنامه یونیورسال است و این به این معنی است که بر روی ویندوز ،۱۰ دسکتاپ ویندوز ۱۰ موبایل، سرفس هاب و حتی هالولنز در دسترس است.

ویژگی های برنامه BrainFuck:

  • محیط متناسب با ویندوز ۱۰ و سریع
  • پستیبانی از ویندوز ۱۰ موبایل
  • یونیورسال
  • کاملا رایگان
جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *