جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


بازگشایی 17 ساعته رمز آیفون

رمز گوشی‌های هوشمند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است مخصوصا این روزها که میلیون‌ها نفر از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند و به آنها اعتماد دارند. این موضوع مهم‌تر هم می‌شود زمانی که گوشی‌ خود را گم کنید یا دزدیده شود. قطعا نگران این موضوع خواهید شد که آیا به اطلاعات شخصی شما دست پیدا خواهند کرد؟

بازگشایی 17 ساعته رمز آیفون

اگر شما آی‌فون دارید و رمز چهار رقمی برای آن تنظیم کرده‌اید، متاسفانه پاسخ مثبت است. با خرید یک دستگاه IP box به قیمت 100 تا 200 دلار در کمتر از 17 ساعت می‌شود رمز هر آی‌فونی را باز کرد. این دستگاه تمام حالت‌های ممکن(10 هزار عدد) را امتحان می‌کند تا بالاخره دستگاه باز شود.

این تنها آی‌فون نیست که به سادگی قربانی می‌شود. اکثر دستگاه‌هایی که رمز چهار رقمی برای ورود دارند را به همین سادگی می‌توان باز کرد. به همین دلیل اخیرا اپل از رمز 6 رقمی استفاده کرده است.

اثر انگشت امنیت نسبتا بالایی دارد اما زمانی که از شما رمز بک‌آپ می‌خواهد، حتما یک کد 6 رقمی وارد کنید. برخی دیگر از گوشی‌ها مانند بلک‌بری پس از 10 بار اشتباه وارد کردن رمز، تمام اطلاعات گوشی را پاک می‌کنند تا به دست سارقان نیافتند. این تنظیم برای آی‌فون هم وجود دارد که اگر اطلاعات برای شما خیلی مهم است، پیشنهاد می‌کنیم آن را فعال کنید.

منبع ای تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *