جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


بازخورد لمسی پیشرفته TouchSense در موبایل LG V30

ال جی که دوست ندارد زیر سایه سامسونگ قرار گیرد و به حاشیه رانده شود، تصمیم گرفته موبایل پرچمدار V30 را به نمایشگر حساس به فشار مجهز نماید. چند روز قبل شرکت Immersion از به کار گیری فناوری HD TouchSense در این موبایل خبر داد و حال اطلاعات بیشتری در این رابطه به دست آمده است.

 

بازخورد لمسی پیشرفته TouchSense در موبایل LG V30

فناوری «تاچ سنس» شباهت زیادی به «موتور تَپتیک» در آیفون دارد که در سال 2015 و با معرفی آیفون 6S عرضه شد. جالب است بدانید که حتی شرکت Immersion به خاطر این فناوری از اپل شکایت کرده بود، اما به نتیجه ای نرسید.

«دیوید برنبام» یکی از مدیران ارشد شرکت Immersion می گوید موتورهای لرزشی کنونی فقط در سه سطح قابل تنظیم هستند، اما HD TouchSense از موتورهای بسیار پیشرفته ای استفاده می کند که کنترل دقیق لرزش را ممکن می سازند.

این شرکت افزود که ال جی از این فناوری در بخش های مختلف موبایل V30 استفاده کرده. مثلاً در اپلیکیشن دوربین این تلفن همراه، بازخورد لرزشی دکمه شاتر می تواند حس فشردن شاتر فیزیکی دوربین های حرفه ای را شبیه سازی کند، یا تغییر تنظیمات دستی دوربین شبیه چرخاندن دکمه های واقعی خواهد بود.

ال جی از ارتعاشات و لرزش های سیستم بازخورد برای نمایش و حذف اعلان ها یا جابجایی بین صفحات مختلف در رابط کاربری دستگاه نیز استفاده کرده است و به گفته مدیر شرکت Immersion، تیم خلاق ال جی توانسته تجربه لمسی را در موبایل پرچمدارش به سطح تازه ای برساند.

در هر صورت، ال جی در تاریخ 31 اوت برابر با نهم شهریورماه در برلین موبایل V30 را به صورت رسمی معرفی می کند که احتمالاً با فاصله کوتاهی به بازارهای مختلف عرضه شود.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *