جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اسکریپت حراجی و مزایده آنلاین PHP Pro Bid نسخه 7.3

اسکریپت PHP Pro Bid ، یک اسکریپت حراجی و مزایده آنلاین با امکاناتی بسیار است . از این اسکریپت هم میشه به عنوان فروشگاه و هم به عنوان یک سایت مزایده استفاده کرد . این اسکریپت توسط بوت استرپ تویتر طراحی و برنامه نویسی و در کدنویسی ان از جدیدترین تکنولوژی ها استفاده شده است . این اسکریپت دارای قابلیت Fully Translatable است ، یعنی می توان اسکریپت را به هر زبانی که مایل هستید ترجمه کنید ( زبان فعلی اسکریپت انگلیسی هستش ) . این اسکریپت از یک پنل مدیریتی بسیار قدرتمند بهره می برود که در تصویر زیر می توانید گستردگی بخش مدیریت ان را مشاهده نمایید .

همچنین برای کاربران نیز یک پنل مدیریت طراحی شده است که امکانات متعددی را در اختیار کاربران قرار می دهد تا بتوانند از وب سایت شما حداکثر استفاده را ببرند . در بالای صفحه سایت نیز یک جستجوی حرفه ای با قابلیت تعیین دسته بندی تعبیه شده است که یافتن محصولات را برای کاربران بسیار ساده تر می کند .

سایر امکانات نیز می توان به عضویت کاربرپسند ، قابلیت افزودن محصولات به لیست علاقه مندی توسط کاربران ، سبد خرید حرفه ای ، قابلیت چند زبانه بودن سایت ، اسلایدر تصاویر ، تعیین محصولات پیشنهادی و نمای آنها در بالای صفحه به صورت اسکرول ، نمایش آخرین محصولات ، محصولاتی که به زودی فرصت شرکت در مزایده شان تمام خواهد شد ، پرطرفدار ها و … اشاره کرد . همچنین در تصویر زیر می توانید دموی کامل اسکریپت را مشاهده کنید .

اسکریپت حراجی و مزایده آنلاین PHP Pro Bid نسخه 7.3

دانلود اسکریپت حراجی و مزایده آنلاین PHP Pro Bid نسخه 7.3

دموی اسکریپت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

10 پاسخ به “اسکریپت حراجی و مزایده آنلاین PHP Pro Bid نسخه 7.3”

  1. haashem گفت:

    این نسخه هم نصب شد ولی برا فعال شدن لایسنس میخاد… چکارش باید کنم؟

  2. hashem گفت:

    1 – این nulled که آخرش اومده یعنی چی؟
    2- من همین ورژن رو با موفقیت نصب کردم (البته آخر اسمش کلمه nulled نیومده بود) و الان رسیدم به صفحه ای که لایسنس میخاد.. لایسنسش چیه؟

  3. مجید گفت:

    من با برنامه xamp و توی local host باز کردمش و sql آخرین آپدیت را هم نیز ایمپورت کردم ولی زمانی که رمز و پسورد و نام سایت رو وارد می کنم ،

    با ارور زیر مواجه می شم ،

    Fatal error: Uncaught exception ‘PDOException’ with message ‘SQLSTATE[HY000] [1045] Access denied for user ‘admin’@’localhost’ (using password: YES)’ in C:\xampp\htdocs\1\library\Cube\Db\Adapter\PDO\Mysql.php:110 Stack trace: #0 C:\xampp\htdocs\1\library\Cube\Db\Adapter\PDO\Mysql.php(110): PDO->__construct(‘mysql:host=loca…’, ‘admin’, ‘admin’, Array) #1 C:\xampp\htdocs\1\library\Cube\Db\Adapter\PDO\Mysql.php(135): Cube\Db\Adapter\PDO\Mysql->_connect() #2 C:\xampp\htdocs\1\module\Install\src\Install\Model\Parser.php(375): Cube\Db\Adapter\PDO\Mysql->canConnect() #3 C:\xampp\htdocs\1\module\Install\src\Install\Controller\Index.php(152): Install\Model\Parser->parse(true) #4 C:\xampp\htdocs\1\library\Cube\Controller\Dispatcher.php(121): Install\Controller\Index->Index() #5 C:\xampp\htdocs\1\library\Cube\Controller\Front.php(411): Cube\Controller\Dispatcher->dispatch(Object(Cube\Controller\Request), Object(Cube\Http\Response)) #6 C:\xampp\htdocs\1\library\Cube\Application\Bootstrap.php(235): Cube\Controller\Front->dispatch() in C:\xampp\htdocs\1\library\Cube\Db\Adapter\PDO\Mysql.php on line 114

    در صورت امکان راهنمایی کنید

    • وحید مجیدی گفت:

      اطلاعات دیتابیس را به درستی وارد نمیکنید

      ضمنا تابع pdo را در لوکال خود فعال کنید

  4. majid گفت:

    چه جوری میشه با برنامه Xamp بازش کرد؟

    • وحید مجیدی گفت:

      به فولدر xamp رفته و اسکریپت را در پوشه htdocs کپی کرده و سپس در مرورگر خود تایپ کنید 127.0.0.1

  5. حامد گفت:

    فارسی شده است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *