جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اسپیکر بی‌سیم جدید Sonos به نام One با پشتیبانی از الکسا

شرکت Sonos هفته‌ی گذشته جانشین اسپیکر Sonos Play:1 را با نام Sonos One‌ و پشتیبانی از دستیار دیجیتال الکسا معرفی کرد.

 

اسپیکر بی‌سیم جدید Sonos به نام One

هفته‌ی گذشته شرکت Sonos که در زمینه‌ی تولید اسپیکرهای بالارده فعالیت دارد، اسپیکر بی‌سیم Sonos One را با پشتیبانی از دستیار دیجیتالی الکسا و AirPlay 2 معرفی کرد. این اسپیکر با برچسب قیمتی ۱۹۹ دلاری و در دو رنگ سفید و مشکی، جایگزین مدل Sonos Play:1 خواهد شد. سونوس وان نخستین اسپیکر بی‌سیم شرکت سونوس با پشتیبانی از قابلیت کنترل صوتی محسوب می‌شود. سونوس پشتیبانی از دستیارهای صوتی برای کنترل موسیقی را با دستیار صوتی الکسا آمازون و مانند تمام دستگاه‌های اکو آغاز می‌کند؛ با این‌حال، شرکت یادشده مدعی است که قصد دارد پشتیبانی از تمام گزینه‌های در دسترس، از جمله سیری را به اسپیکرهای خود اضافه کند؛ به‌عنوان مثال، از ابتدای سال آینده‌ی میلادی، اسپیکر Sonos One با دستیار صوتی گوگل اسیستنت نیز سازگار خواهد بود.

با وجود آنکه سونوس وان مبتنی بر سیری نیست؛ اما این اسپیکر از پروتکل بی‌سیم AirPlay 2 اپل پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین کنترل اسپیکر جدید سونوس از طریق دستگاه‌های مبتنی بر دستیار دیجیتالی اپل، نظیر آیفون و آیپد امکان‌پذیر خواهد بود. البته در حال حاضر اطلاعات چندانی در خصوص این قابلیت در دسترس نیست. سونوس وان به لحاظ مشخصات سخت‌افزاری با Play:1 برابری می‌کند؛ با این تفاوت که کنترل لمسی و میکروفون‌هایی برای کنترل صوتی به آن اضافه شده است. پذیرش پیش‌سفارش برای اسپیکر جدید سونوس از هفته‌ی گذشته آغاز شده است؛ اما این اسپیکر از تاریخ ۲۴ اکتبر (۲ آبان) به‌صورت رسمی روانه‌ی بازار خواهد شد.

اپل در حال حاضر اسپیکر Sonos Play:1 را در فروشگاه‌های فیزیکی و آنلاین خود به فروش می‌رساند، ضمن آنکه اسپیکر هوشمند هوم‌پاد این شرکت نیز در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد؛ بنابراین در حال حاضر مشخص نیست که وضعیت برای سونوس وان به چه ترتیب پیش خواهد رفت، این اسپیکر هم‌اکنون در فروشگاه سونوس در نیویورک به نمایش گذاشته شده است. سونوس در جریان رویداد هفته‌ی گذشته‌ی خود اعلام کرد که نسخه‌ی بتای عمومی از قابلیت یکپارچگی با محصولات آمازون اکو نیز برای کاربران این شرکت در آمریکا، انگلستان و آلمان آماده‌ی انتشار است. سونوس سال گذشته برای نخستین بار از این قابلیت رونمایی کرد. قابلیت یادشده کنترل صوتی تمام اسپیکرهای سونوس از طریق محصولات اکو را ممکن خواهد کرد.

منبع : زومیت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *