جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اسباب بازی قابل برنامه ریزی Hackaball

asbab baziye ghabele barname riziye Hackaball

 

Hackaball، یک اسباب بازی برای کودکان که می‌توان به آن برنامه داد، برای عرضه و قرار گرفتن در ویترین فروشگاه‌ها آماده شده است. در حال حاضر می‌توان به قیمت ۸۵ دلار این اسباب بازی را پیش خرید کرد.

گفته شده که در ماه مارس باید منتظر عرضه‌ی Hackaball باشیم.

Hackaball شباهت به یک توپ بازی معمولی دارد، اما درون آن از یک سنسور حرکتی شش جهته و چراغ‌های LED چند رنگه به کار رفته که کودکان می‌توانند با استفاده از سنسور، کارهای متفاوتی را انجام دهند. برای مثال می‌توان کاری کرد که رنگ توپ هنگامی که پرتاب می‌شود تغییر کند و یا با فشار دادن توپ رنگ آن کم یا زیاد شود. با این کار کودکان می‌توانند بازی‌های خلاقانه ای را بسازند و همچنین با مسائل پایه‌ی برنامه نویسی آشنا شوند.

بر روی توپ یک پوشش سیلیکونی قرار دارد تا محتویات داخل توپ را محافظت کند. همچنین یک روکش دیگر سیلیکونی نیز بر روی توپ قرار دارد تا استحکام آن را چند برابر کند. مدیر عامل کمپانی، آقای سباستین پاتر نیز گفته اند که روکش کمک می‌کند تا کودکان به سمت توب جذب شده و با توپ بیشتر بازی کنند.

شما می‌توانید توپ را به وسیله‌ی اپلیکیشنی که برای آیفون و آیپد منتشر شده برنامه ریزی کنید. اما چیزی که جالب به نظر می‌رسد طراحی برنامه است. این برنامه به گونه ای طراحی شده که کودکان را بتواند به سمت خود جلب کند.  دستورات به سادگی در دسترس بوده و برنامه به درستی کودکان را به انجام کارهای گوناگون هدایت می‌کند. جالب است بدانید که چندین عبارت شرطی نیز وجود دارد تا کودکان بتوانند حالات مختلفی را طراحی کنند.

 

 

منبع : engadget

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *