جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


احتمال تاخیر در عرضه آیفون جدید به دنبال سرعت پایین تامین قطعات

بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده، سرعت پایین تامین‌کنندگان اپل در تولید قطعات اولیه ممکن است به تاخیر در عرضه آیفون جدید منتهی شود.

 

سرعت پایین تولید پنل‌های اولد یکی از علل اصلی تاخیر در عرضه آیفون جدید است
بنابر یادداشت یکی از سرمایه‌گذارن بانک “RBC Capital Markets”، روند ساخت قطعات اولیه آیفون های جدید خصوصا پنل‌های اولد، آهسته‌تر از آن چیزی که تصور می‌شد، پیش می‌رود. در این صورت ممکن است گوشی جدید اپل دیرتر از ماه سپتامبر (اواخر شهریور) در دسترس کاربران قرار گیرد.
به‌نظر اپل قصد دارد کلید هوم را در صفحه نمایش آیفون 8 (Apple iPhone 8) تعبیه کند و همین موضوع به یکی از چالش‌های اصلی سامسونگ که مسئولیت تولید این پنل‌ها را بر عهده دارد، تبدیل شده است. تامین‌کنندگان دیگر، “Analog Devices” و “Broadcom Limited” نیز با مشکلات مختلفی طی سه ماهه گذشته رو به رو بوده و سرعت پایین آنها ممکن است به تاخیر یک یا دو ماهه در عرضه آیفون جدید منتهی شود.
هرچند، RBC معتقد است اپل طرفداران وفادار بسیاری داشته و تاخیر در عرضه آیفون جدید نمی‌تواند میزان فروش این گوشی هوشمند را به شکلی قابل توجه تحت تاثیر قرار دهد. با این حال، در صورت فروش اولیه کمتر نسبت به میزان پیش‌بینی شده، عرضه آن در آینده افزایش پیدا خواهد کرد.
به عقیده ما، تاخیر در تولیدات پنل‌های اولد تاثیری بر کاهش میزان کلی تقاضا برای آیفون جدید یا تغییر تمایل کاربران نسبت به ارتقای دستگاه خود نخواهد داشت.
سال گذشته، فروش آیفون 7 پایین‌تر از چیزی بود که تصور می‌شد چرا که بسیاری از کاربران با شنیدن شایعات پیرامون آیفون 8، در انتظار پرچمدار 2017 اپل برای ارتقای دستگاه خود بودند. به همین جهت انتظار می‌رود تقاضا برای خرید گوشی جدید اپل بیش از هر زمان دیگری باشد. RBC نیز معتقد است با عرضه آیفون بعدی، ارزش هر سهم اپل با رشد 8.7 درصدی، از 154.60 به 168 دلار خواهد رسید.

 

منبع : گجت نیوز

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *