جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


یاهو اجازه خروج نمی دهد!

سال 2016 هرگز از حافظه تاریخی برخی کمپانی های بزرگ دنیای تکنولوژی همانند سامسونگ، توییتر و یاهو پاک نخواهد شد. سامسونگ به دلیل انفجار باتری گوشی های گلکسی نوت 7 خود، متحمل میلیون ها و شاید هم میلیاردها دلار خسارت شده و توییتر و یاهو نیز با عملکرد ضعیف خود در طی چند ماه اخیر، در حال واگذاریست.

یاهو اجازه خروج نمی دهد!

 

اما همه چیز به این جا ختم نمی شود و اخیراً اقرار یاهو به همکاری با دولت آمریکا به منظور جاسوسی از ایمیل کاربران، از اعتماد کاربران نسبت به این کمپانی کاسته و شرکت ورایزن نیز که قصد خرید این کمپانی به مبلغ 4.8 میلیارد دلار را داشت، می خواهد از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را ببرد و به دنبال تخفیفی یک میلیارد دلاری از یاهوست تا به اصطلاح ‘بز خری’ کند.

حال با چنین شرایطی، طبیعیست که کاربران بخواهند به فعالیت خود در سرویس ایمیل این شرکت پایان دهند و از سایر سرویس ها استفاده کنند. اما خبرهای رسیده حاکی از این است که یاهو این کار را تقریباً غیرممکن کرده است.
اما شاید از خود بپرسید که چگونه؟ در جواب باید بگوییم که با غیرفعال کردن موقتی قابلیت Auto-Forwarding سرویس میل یاهو.

 

این قابلیت به کابران این امکا را می دهد تا به راحتی از یک سرویس ارایه دهنده خدمات ایمیل به سرویس دیگر مهاجرت کنند که در اغلب سرویس ها وجود دارد. اما این قابلیت به تازگی در یاهو غیرفعال شده و این شرکت در صفحه Help خود در این خصوص نوشت:

 

هم اکنون، این قابلیت در حال بروزرسانی و اعمال تغییرات است و تا زمانی که این فرآیند به اتمام نرسد، مجبور خواهیم بود این قابلیت را به صورت موقت غیرفعال کنیم. اگر قبلاً Mail Forwarding را فعال کرده اید، ایمیل شما به آدرسی که قبلاً انتخاب کرده اید، فروارد خواهد شد.
 

 

گفته می شود که این اقدام به منظور جلوگیری از خروج ناگهانی کاربران از سرویس ایمیل این شرکت صورت گرفته است. البته برخی منابع خبری نیز ادعا کرده اند که این شرکت، امکان حذف اکانت را نیز برای کاربران خود غیرفعال کرده است.

 

هنوز مشخص نیست که قابلیت نام برده تا چه زمانی به حالت اولیه خود باز خواهند گشت اما این شرکت به کاربران پیشنهاد می دهد که در این مدت می توانند از قابلیت Multiple Account و یا همان استفاده از چند اکانت استفاده کنند که بر اساس آن، کاربر می بایست اکانت غیریاهویی را تحت مدیریت یاهو به اکانت خود اضافه و از آن استفاده کند.

منبع تک شات

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *