جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گوگل با اپلیکیشن تازه اش، ساخت محتویات واقعیت مجازی با کیفیت را آموزش می دهد

گوگل پیش از برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان I/O 2017 خود اپلیکیشنی به نام Daydream Elements عرضه کرده که می تواند به توسعه دهندگان این پلتفرم واقعیت مجازی کمک کند. اپلیکیشن تازه گوگل، قرار است به سازندگان اپلیکیشن ها و بازی های مبتنی بر واقعیت مجازی به یادگیری بهترین رویکردها در قبال این تکنولوژی کمک کند و در تهیه محتویات منحصر به فرد و درگیرکننده برای مخاطبان موثر باشد.

Daydream Elements حوزه های گوناگونی را شامل می شود و به توسعه دهندگان آموزش می دهد چگونه می توان محتویاتی با کیفیت برای واقعیت مجازی تولید کرد؛ از جمله این حوزه ها می توان به لوکوموشن، منوها، کنترل های مجازی، رندرینگ و نورپردازی اشاره کرد. به گفته گوگل، این اپلیکیشن از چندین قاعده از پیش آزمایش شده هم بهره می برد که توسعه می دهندگان به صورت آماده، آنها را در اپلیکیشن و بازی های واقعیت مجازی خود پیاده سازی کنند.

گوگل برای تسهیل هرچه بیشتر این پروسه، حتی سورس کد اپلیکیشن خود را نیز در دسترس عموم قرار داده تا توسعه دهندگان بتوانند جزییات بیشتری را درباره این قواعد بیاموزند. اگرچه Daydream Elements پیش از هر چیز توسعه دهندگان را هدف قرار داده، اما هر کسی می تواند اپلیکیشن مورد اشاره را دانلود و روی موبایل هوشمند خود نصب کند.

Daydream Elemenets شامل محتویات چندان مناسبی برای کاربران عادی نیست، اما چند تجربه واقعیت مجازی کوچک را در خود جای داده که می توانند حداقل برای بخشی از کاربران حرفه ای جالب توجه باشند. گفتنی است که این اپلیکیشن کاملاً رایگان بوده و از طریق پلی استور گوگل در دسترس قرار گرفته است.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *