جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گوشی‌های (Galaxy A (2018 با دکمه بیکسبی

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد گوشی‌های سری گلسی ای 2018 خود را هرچه بیشتر به رده پرچمداران نزدیک‌تر کند. در این رابطه خبری به گوشی رسیده است که عنوان می‌کند مدل 2018 گلکسی ای مجهز به دکمه بیکسبی خواهد شد.

 

گوشی‌های (Galaxy A (2018 با دکمه بیکسبی

سامسونگ با عرضه گوشی‌های Galaxy A نشان داده است می‌توان محصولی میان‌رده و خوش قیمتی ساخت که در حد و اندازه‌های پرچمداران بازار باشد. سخت‌افزارهای قدرتمند، کیفیت ساخت بالا و دوربین قوی از جمله امکاناتی است که در سری گلکسی ای سراغ داریم؛ ولی ممکن است به مدل 2018 این گوشی‌ها یک ویژگی خاص دیگر نیز اضافه شود.

شایعه شده است گوشی‌های Galaxy A (2018) با دکمه اختصاصی Bixby عرضه خواهند شد؛ دکمه‌ای که تاکنون مختص پرچمداران 2017 سامسونگ بوده است. کاربران با فشار دادن این دکمه می‌توانند مستقیما دستیار صوتی بیکسبی را فراخوانی کنند تا به سوالات و درخواست‌های آنها پاسخگو باشد.

سامسونگ پیشتر گفته بود قصد دارد بیکسبی را به گوشی‌های بیشتری بیاورد در نتیجه اضافه شدن این ویژگی به مدل 2018 گلکسی ای می‌تواند بخشی از تصمیم این شرکت را عملی کند.

انتظاری داریم مدل 2018 گلکسی ای در آخرین ماه سال جاری میلادی یا ژانویه 2018 معرفی شود و در کمتر از یک ماه به بازار بیاید.

منبع : جی اس ام

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *