جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


نسخه بهبود یافته گلکسی نوت 7 در حال ورود به بازار است

کمتر می‌توان کسی را در دنیای تکنولوژی پیدا کرد که از اتفاقات رخ داده شده و سرنوشت گلکسی نوت 7 بی‌اطلاع باشد. تقریبا همه می‌دانیم که کره‌ای‌ها چطور یکی از بهترین محصولات خود را با سهل انگاری کوچک در بخش باتری از دست دادند و به نوعی آن را تبدیل به یک بمب ساعتی کردند که هر لحظه ممکن بود منفجر شود. اما از سوی دیگر باید سامسونگ را تحسین کرد چرا که هیچ‌گاه تسلیم نشد، این کمپانی طی دو فراخوانی رسمی تقریبا همه نسخه‌های این اسمارت‌فون را جمع‌آوری کرد و اعلام نمود امسال از نسخه ریفربیشد شده این گوشی‌هوشمند با نام Note 7R پرده‌برداری خواهد کرد.

گلکسی نوت 7

مطابق اطلاعات بیان شده از سوی این سازنده‌ کره‌ای، گوشی Note 7R در هفته‌های آینده در مراسمی رسمی رونمایی و تنها در چند بازار مشخص ارایه خواهد شد. اولین کشوری که این گوشی در آن عرضه می‌شود، کره جنوبی است. شواهد نشان می‌دهند که سامسونگ توانسته برای نسخه بازسازی شده گلکسی نوت 7 گواهینامه کمیسیون ارتباطات فدرال را دریافت کند. سه مدل از این کهکشانی سامسونگ با کدهای:‌ SM-N935S ،SM-N935K ،SM-N935L با گرفتن تاییدیه به زودی آماده عرضه خواهند شد. نکته جالب اینجاست که هر سه نسخه این گوشی، توسط سه اپراتور اصلی کشور کره‌جنوبی یعنی: SK Telecom+ ،KT Corporation ،LG U مورد حمایت قرار گرفته است.

برخلاف نسل پیشین گلکسی نوت 7 که از یک باتری با ظرفیت 3,500 میلی‌آمپر بهره می‌برد، برای نسخه بازسازی شده این گوشی یک باتری 3,200 میلی‌آمپری درنظر گرفته شده تا خیال کاربران را از امنیت و سلامت کامل این اسمارت‌فون راحت کرده و همچنین نیاز آن‌ها به یک باتری قدرتمند در این فبلت را برطرف کند. در دیگر مشخصات این گوشی نیز تغییر خاصی اعمال نشده و کمپانی کره‌ای تصمیم گرفته تا نسخه جدید را با همان امکانات جذاب مدل اولیه تولید و عرضه کند. باید بیان کرد که Note 7R در ایالات متحده آمریکا ارایه نخواهد شد و همانطور که پیش‌تر گفته شد این گوشی تنها در برخی کشور‌ها و بازارهای خاص در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

منبع : آی تی رسان

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *