جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گجت پوشیدنی ShotTracker برای بسکتبالیست ها

معرفی گجت 150 دلاری و پوشیدنی ShotTracker که می تواند کمک زیادی به بسکتبالیست ها کند. این گجت جدید کمتر به درد افراد حرفه ای می خورد و بیشتر می تواند شما را در بهبود توانایی هایتان در ورزش بسکتبال یاری کند.

اما سیستم گجت ShotTracker به چه صورتی خواهد بود؟

shottracker

سیستم به کار گرفته شده در این گجت بسیار ساده است.  این سیستم شامل دو سنسور می شود که یکی به دور دست بسته شده و دیگری به توپ شما یا سبدی که توپ را به سوی آن پرتاب می کنید بسته می شود. یک نرم افزار نیز برای این سیستم طراحی شده است که می توانید آن را بر روی تلفن های اندرویدی یا تلفن های هوشمند شرکت اپل نصب کنید و پس از آن، به وسیله ی بلوتوث، این دو سنسور را به یکدیگر وصل نمایید. البته سنسوری که به دور دست بسته می شود، می تواند از زیر دستکش یا لباس نیز عمل کند.

این دو سنسور با یکدیگر کار می کنند و تمامی پرتاب هایی را که موفق باشند یا خطا روند، در این نرم افزار ثبت می شوند و پس از ارائه ی آمار دقیق و مشخصی از پرتاب هایتان، می توانید از روند عملکرد خود با خبر شوید. همچنین در طول زمان نیز فعالیت ها و روش هایی که می تواند عملکرد شما را بهبود بخشد نیز به شما ارائه می شود. این سیستم می تواند پرتاب های دیگر شما را همچون پاس دادن یا دریبل زدن تشخیص دهد.

شاید تنها نکته ی منفی در رابطه با گجت پوشیدنی ShotTracker، نبود حافظه ی داخلی برای ذخیره اطلاعات باشد. به همین علت نیاز است که تلفن هوشمند شما در یک فاصله ی مشخصی قرار گیرد تا تمامی فعالیت های شما به صورت کامل و صحیح ثبت شوند تا در آینده مورد استفاده قرار گیرند.گجت پوشیدنی ShotTracker  ضد آب بوده و می تواند با هر بار شارژ کامل، 8 ساعت دوام بیاورد. همچنین سنسور دیگری که به سبد یا توپ شما متصل می شود، با هر بار شارژ شدن تا 3 ماه دوام خواهد آورد.

منبع: slashgear

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *