جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


کلش آف کلنز با انبوهی از تغییرات آپدیت شد

دقایقی پیش، بازی محبوب و آنلاین کلش آف کلنز، جدیدترین آپدیت خود با شماره 9.24.1 که بسیاری آن را به‌روزرسانی عظیم نام گذاشته بودند، دریافت کرد. کاربران زیادی اعتقاد داشتند که سوپرسل بایستی تغییرات زیادی را در این بازی ایجاد کند تا گیمرهای وفادارش را حفظ کرده و این عنوان را از یکنواختی و کسل کنندگی خارج سازد.

کلش آف کلنز

حال به‌نظر می‌رسد در این آپدیت، این تغییرات گسترده صورت گرفته و شامل امکانات و تحولاتی هستیم که در ادامه متن به آن خواهیم پرداخت.

1- طراحی کلی بازی
در آپدیت جدید برخی از قسمت‌های بازی اصلی دچار تغییر در طراحی شده است که نخستین مورد آن مربوط به شکل آیکون ورود به بازی است. پس از آن متوجه می‌شوید که والپیپر ورودی نیز عوض شده است و جاهایی چون شکل آیکون فروشگاه تغییر یافته اما در کل این عوض شدن‌ها به اندازه‌ای نیست که چندان محسوس باشد. شاید اصلی‌ترین تغییر به اضافه شدن یک کشتی به پایین نقشه باشد که از طریق آن وارد یک دنیای تازه می‌شوید! نکته جالب توجه دیگر، پشتیبانی از نسبت جدید نمایشگرهای 18 به 9 است که مدل‌هایی چون گلکسی S8 سامسونگ و ال‌جی G6 از آن بهره می‌گیرند و بدین خاطر این کاربران قادر هستند تا بازی را به صورت فول اسکرین تجربه کنند.

کلش آف کلنز

2- سفر به دنیای تازه
به‌نظر می‌رسد سوپرسل به‌جای آنکه این بار دست به تغییر و تحول در شاکله اصلی بزند، با راه اندازی بخشی جدید با نام پایگاه سازنده یا Builder Base که تا حد زیادی تابع همان قوانین قبلی است، می‌خواهد گیمرها را وادار به ساخت یک دهکده تازه و آپدیت کردن آن کند. درست همانند یک بازیکن که بازی را آغاز کرده و حال به بهانه یافتن یک دنیای جدید، بایستی دهکده‌اش را از اول بسازد.

البته از آن جایی که اکثر بازیکنان تجربه کافی در این بخش دارند، سرعت بیشتری در این ساخت و ساز خواهند داشت. این بخش جدید دارای قوانینی تازه است. مثلا شما برای یک نبرد، قادر نیستید حریف‌تان را عوض کنید و بایستی همانی که به صورت رندوم در جلوی‌تان قرار گرفته مورد اتک قرار دهید. همچنین جمع کردن منابع فقط با پیروزی حاصل می‌شود و دیگر مانند سابق از منابع فرد مقابل چیزی نصیب‌تان نمی‌شود.

کلش آف کلنز

این دهکده جدید که دارای شکل و شمایلی متفاوت است، توسط فردی با نام استاد سازنده یا Master Builder ساخته و اداره می‌شود. قاعدتا برای آشنایی با تمام نیروها و ساختمان‌های جدید بایستی تا آپدیت شدن‌شان کمی صبر کرد.

3- تغییراتی برای تعادل
همیشه در آپدیت‌های جدید شاهد ایجاد یک سری تغییرات هستیم که به گفته سوپرسل باعث ایجاد تعادل بیشتر در بازی می‌شود. در این آپدیت نیز تغییراتی به بازی افزوده شده است که اصلی‌ترین آن‌ها را برایتان در ادامه می‌آوریم.

کلن اسپل لول 5 برای تاون هال 11
افزایش ظرفیت کلن به 40 نیرو که به شما اجازه می‌دهد تا 2 دراگون یا 8 بالن به همراه ببرید
افزایش لول طلسم شفابخش یا heal به لول 7 (تاون هال 10)
افزایش لول طلسم یخ زدگی یا Freeze به لول 6 (تاون هال 11)
دیوار شکن با یک بمب می‌تواند دیوار هم لول خود را به طور کامل تخریب کند
قدرت حمله بالون‌ها افزایش یافته است

در کل بایستی تغییر اصلی در این آپدیت را منوط به همان افزوده شدن پایگاهی به نام Builder Base بدانیم که باعث می‌شود دنیایی تازه به روی گیمرهایی باز شود که از دهکده خود در دنیای قدیم خسته شده و به دنبال تنوعی تازه می‌گشتند.

منبع : آی تی رسان

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *