جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


کرتانا به زودی قادر به نصب روی ویندوز ۱۰

مایکروسافت به دنبال قدرتمندتر کردن هر چه بیشتر کرتانا دستیار صوتی محبوب خود است و در آخرین خبرهای منتشر شده، کرتانا به زودی با نصب کننده ویندوز ۱۰ ادغام و هماهنگ خواهد شد.
win10

بر اساس گزارش ویندوزسنترال، مایکروسافت بر روی هماهنگی هرچه بیشتر کرتانا با ویندوز ۱۰ برای بیلد اینسایدری ماه ژانویه کار می کند. بر اساس موارد منتشر شده، هدف از این هماهنگی و ادغام، ایجاد راهی برای دستور صوتی در نصب ویندوز ۱۰ است تا کرتانا بتواند روشی ساده ارائه دهد. مایکروسافت در نظر دارد تا کاربران بدون استفاده از موس و کیبورد بتوانند سیستم عامل خود را نصب کنند.

کاربران با این قابلیت بدون نیاز به کیبورد، موس یا لمس می توانند به راحتی و با گفتن کلمه Next یا دیگر موارد، نصب ویندوز را پیش ببرند و این ویژگی کمک شایانی در پیشرفت کرتانا می کند.

مایکروسافت همچنین بر روی بهبود رابط کاربری دستگاه های دارای صفحه نمایش نیز کار می کند تا با ایجاد گزینه ی دستورهای صوتی روشن و خاموش کردن دستگاه، تغییر میزان صدا و … کاربری کرتانا را بیشتر از قبل نماید.

این ویژگی جدید در بیلد آینده که احتمالا در هفته ی اول ژانویه است، منتشر خواهد شد و در بهار ۲۰۱۷ همراه با به روز رسانی کریترز در اختیار تمام کاربران خواهد بود.

مایکروسافت در نظر دارد تا ویژگی های جالبی را در ماه ژانویه به دست اینسایدرها برساند و به خوبی روی ویژگی های مختلف کار می کند تا با مشکل کمتری برای آن ها منتشر شود.

 

منبع : winphone

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *