جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


کاهش قیمت اینترنت دانشگاه‌ها

شرکت زیرساخت تصمیم گرفت پهنای‌باند اینترنت را ۵۰ درصد ارزان‌تر در اختیار دانشگاه‌ها قرار دهد. این تصمیم شرکت زیرساخت می‌تواند کمک قابل توجهی به دانشگاه‌ها و دانشجویان در جهت دسترسی به منابع آنلاین و افزایش سرعت کارهای تحقیقاتی و پژوهشی داشته باشد.

کاهش قیمت اینترنت دانشگاه‌ها
محمدجواد آذری جهرمی؛ مدیرعامل زیرساخت در نشست هم‌اندیشی مدیران ادارات کل استان‌های شرکت زیرساخت خبر کاهش ۵۰ درصدی قیمت اینترنت دانشگاه را رسانه‌ای کرد و البته درباره جزییات آن بیشتر صحبت نکرد.

مدیرعامل زیرساخت در این نشست ترجیح داد بیشتر درباره تغییرات ساختاری در شرکت زیرساخت و ماموریت‌ها و اهداف جدید این شرکت صحبت کند. وی گفت: «هم‌اکنون ماموریت‌ها تغییر یافته است و با تشکیل کمیته فنی و بازرگانی با حضور مدیران کل استانی و کارشناسان صاحب نظر؛ موضوعات فنی این حوزه با در نظر گرفتن منافع شرکت در تمامی قراردادها لحاظ خواهد شد.»

مدیرعامل زیرساخت با اشاره به تغییر و تحولات این شرکت می‌گوید: «با ایجاد این تغییر در ساختار شرکت ارتباطات زیرساخت که ضروری بود، در زنجیره واگذاری خدمات دیتا شاهد افزایش کیفیت خدمات به مشتریان هستیم.» او تصریح کرد: «هدف ما این است که نقش ستاد را کاهش و صنف را به نقش واقعی خودش برسانیم و در این باره مسیرها مشخص و همه چیز شفاف شده است.»

منبع شبکه

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *