جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


کانن EOS M100 با حسگر ۲۴.۲ مگاپیکسلی

شرکت کانن به‌طور رسمی از دوربین بدون آینه‌ی EOS M100 رونمایی کرد. این دوربین به حسگر ۲۴.۲ مگاپیکسلی و فوکوس خودکار Dual Pixel مجهز شده است.

 

کانن EOS M100 با حسگر ۲۴.۲ مگاپیکسلی

شرکت کانن، دوربین بدون آینه‌ی جدیدش را با نام EOS M100 معرفی کرد. این دوربین که جانشین مدل EOS M10 محسوب می‌شود، از حسگری با دقت ۲۴.۲ مگاپیکسل و سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel استفاده می‌کند. EOS M100 مثل مدل قبل، به Wi-Fi داخلی در کنار NFC، نمایشگر لمسی ۳ اینچی قابل چرخش با دقت ۱.۰۳ میلیون نقطه و فلش مجهز شده است. از مزایای اصلی این مدل در مقایسه با EOS M10 می‌توان به پردازنده‌ی DIGIC 7، قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت فول اچ‌دی و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه، عکاسی پیاپی با فوکوس خودکار ممتد با نرخ ۴ فریم بر ثانیه و عکاسی پیاپی با یک فوکوس خودکار ثابت و نرخ ۶ فریم بر ثانیه، اشاره کرد.

کانن ادعا می‌کند که EOS M100، باریک‌ترین و سبک‌ترین مدل در سری دوربین‌های EOS M محسوب می‌شود. به‌علاوه این دوربین به رابط کاربری لمسی مجهز شده است که حالتی با نام Creative Assist برای عکاسان مبتدی دارد.

از دیگر مشخصات این دوربین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت فیلم‌برداری تایم-لپس با نسبت تصویر ۱×۱
گستره‌ی ISO از ۱۰۰ تا ۲۵۶۰۰
قابلیت عکاسی با فرمت RAW و ویرایش آن از طریق دوربین
قابلیت عکاسی سلفی به لطف امکان چرخش ۱۸۰ درجه‌ای نمایشگر
قابلیت عکاسی پیاپی پس از فشردن کلید شاتر برای نقاشی با نور یا ثبت آتش‌بازی
فیلترهای عکاسی خلاقانه و افکت Fish-Eye
کانن EOS M100 کانن EOS M100 کانن EOS M100 کانن EOS M100
دوربین بدون آینه‌ی کانن M100 از اواخر مهرماه در دو رنگ مشکی و سفید و با قیمت ۶۰۰ دلار (به همراه لنز ۴۵-۱۵ میلی‌متر) و ۹۵۰ دلار (به همراه لنز ۴۵-۱۵ و ۲۰۰- ۵۵ میلی‌متر) عرضه خواهد شد.

منبع : زومیت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *