جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


کامپیوتر جیبی ایسوس

کامپیوتر جیبی جدید ایسوس برای مصارف صنعت و تجاری طراحی شده است.

کامپیوتر جیبی ایسوس
شرکت ایسوس به تازگی سری جدید کامپیوترهای جیبی خود را معرفی کرد. این رایانه فشرده و بسیار کوچک با کمک یک رابط اچ.دی.ام.آی هر تلویزیون یا نمایشگری را به یک رایانه کامل تبدیل می‌کند.


مغز متفکر این دستگاه، یک پردازنده کم مصرف اتم از کمپانی اینتل است که با ۲ گیگابایت رم تجهیز شده است. حافظه داخلی VivoStick 32 گیگابایت بوده و برای ذخیره‌سازی فایل‌ها در نظر گرفته شده است. برای اتصال به دستگاه‌های جانبی هم ایسوس یک پورت USB 3.0 و یک پورت USB 2.0 درنظر گرفته است. راهکارهای ارتباطی این مدل با استفاده از شبکه بیسیم 802.11ac و بلوتوث نسخه ۴.۱ کامل شده است. همچنین علاوه بر انتقال صدا از طریق رابط HDMI، یک جک استاندارد صوتی نیز برای اتصال به بلندگو در آن وجود دارد.

ابعاد فوق باریک این کامپیوتر جیبی ۱۳۵x۳۶x۱۶.۵ میلیمتر است که با یک نگهدارنده اختصاصی، می‌تواند به راحتی در هر سطحی مانند پشت نمایشگرها نصب شود. همچنین کاربر می‌تواند با استفاده از فناوری ASUS HyStream محتوای ویدئویی، عکس‌ها، یا هر فایل دیگری را به اشتراک بگذارد. برای مثال کاربر می‌تواند فایل‌ها را بر روی تلویزیون یا هر صفحه نمایشگر بزرگتری پخش کند.

با امکان مدیریت از راه دور این رایانه، دستگاه‌های هوشمند کاربر مانند تلفن همراه، به یک کیبورد و ماوس بی‌سیم تبدیل می‌شود.

کارآیی این کامپیوتر جیبی در مصارف صنعتی و تجاری است و می‌تواند راهکاری برای مدارس یا کسب و کارهای کوچک باشد. همچنین با توجه به رابط HDMI و ابعاد کوچک آن، برای مدیریت محتوای نمایشگرهای تجاری و سیستم‌های فروشگاهی مناسب است.

علاوه بر این به دلیل استفاده از راهکار ذخیره‌سازی با ساختار دیسک جامد، می‌تواند برای مدیران، اساتید دانشگاه، دانشجویان و در نهایت اشخاصی که جابجایی، وزن و امنیت برایشان اهمیت دارد، مناسب باشد.

منبع ایتنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *