جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


چطور طراحی سایت، کاربر پسند انجام شود؟

طراحی سایت باید توسط شرکت‌هایی انجام شود که دارای کادری حرفه‌ای در زمینه طراحی، نیروی فنی و نیروی پشتیبانی باشد. پیدا کردن چنین شرکتی که بتواند تمامی این خصوصیات و ویژگی‌ها را باهم داشته باشد، سخت است. در ایران دیجی ویتجزء معدود شرکت‌هایی است که توانسته در حوزه ارائه خدمات طراحی سایت موفق عمل کند. وقتی صحبت از طراحی سایت می‌شود، عناصر زیادی در موفقیت آن نقش دارند. البته برخی از عناصر از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. اگر در پی طراحی سایت شخصی یا طراحی سایت شرکتی خود هستید‌، یکی از بزرگترین موضوعاتی که باید به آن توجه کنید، کاربر پسند بودن آن است. یک سایت کاربر پسند سایتی است که دسترسی و استفاده از آن برای کاربران راحت‌تر و آسان‌تر بوده و تجربه کار با آن لذت بخش است. در خدمات طراحی سایت دیجی ویت به این مسئله توجه زیادی شده است. هرچه استفاده افراد از سایت شما بیشتر باشد، احتمال بازدید افراد بیشتر، ماندن و حتی سرمایه گذاری در کسب و کارتان و رونق و پیشرفت در آن بیشتر خواهد شد. اگر سایت شما سنگین و پیچیده طراحی شود و استفاده از آن دشوار باشد، مردم سعی می‌کنند برای رفع نیازهای خود به سایت‌های دیگر مراجعه کنند. این یک عنصر ساده در میان لیست طولانی خدمات طراحی سایت است، که شرکت‌هایی چون دیجی ویتبرای مشتریان خود فراهم می‌کنند.

جزئیات طراحی سایت کاربر پسند

یکی از نشانه‌های طراحی سایت حرفه‌ای می‌تواند طراحی یک سایت کاربر پسند باشد. در ادامه مقاله جزئیات به طراحی سایت کاربر پسند اشاره می‌شود.

  • چیدمان: چیدمان انواع آیکون‌ها و المان‌ها در صفحات مختلف سایت باید بسیار ساده انجام شده باشد و دسترسی به همه ابزارها و اطلاعات مورد نیاز افراد باید بدون نیاز به تلاش و زحمت زیاد امکان پذیر شود.
  • پیمایش: پیمایش و گشت و گذار در وب سایت خود را آسان کنید. اطلاعات مفید را در 5 سطح زیر صفحه‌ دفن نکنید. سایت خود را ساده طراحی کنید که به راحتی امکان پذیر بوده و از ابزارهای ناوبری در دسترس برخوردار است.
  • محتوا: باید مطمئن شوید که محتوای شما آموزنده و جذاب است. اگر مردم به آنچه شما باید بگویید علاقه ندارند، چرا اصرار به تولید و انتشار این مطالب دارید؟ به آنها چیزی بدهید تا از آنها سود ببرند و مطالب خود را برای انتشار در سایت با دقت انتخاب کنید. آنها را کوتاه، ساده و قابل فهم برای همه تولید و منتشر کنید. البته باید در تولید محتوای سایت خود به اصول سئو توجه کنید و این اصول را حتما رعایت کنید. دیجی ویت در کنار ارائه خدمات طراحی وب سایت، خدمات سئو را هم ارائه می‌دهد.
  • طراحی کلی:  در طراحی سایت از استفاده از تعداد زیاد عناصر گرافیکی سنگین، آرم‌ها، تصاویر و عناصر دیگر که فقط صفحه سایت را شلوغ و سنگین می‌کنند، دوری کنید. هرچه عناصر گرافیکی ساده‌تر و گشت و گذار در صفحه راحت‌تر باشد، تجربه کاربر از مراجعه به آن سایت بهتر می‌شود.

جمع بندی:

هنگامی که شما یک وب سایت می سازید‌، چیزهای مختلف و زیادی را باید در نظر بگیرید. با این حال، اگر می‌خواهید در دنیای آنلاین شغل موفقی داشته باشید، باید اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما تعاملی و جذاب بوده و کاربر پسند باشد، به طوری که مردم بخواهند بیشتر در سایت بمانند و دوباره به آن برگردند. طراحی سایت سنگین و با خصوصیات و ویژگی‌های پیچیده ممکن است به نظر جالب به نظر برسند، اما نکته اصلی این است که مردم می خواهند اطلاعات و نیازهای خود را ساده و سرراست به دست آورند. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما کاربر پسند بوده و دارای کاربری آسان باشد، به گونه‌ای که بتوانید دقیقا آنچه را که می‌خواهید به مردم ارائه دهید و کسب و کار خود را رونق بخشید.

در طراحی سایت دیجی ویت تمامی اصول و موارد لازم برای داشتن یک سایت کاربر پسند و حرفه‌ای رعایت شده است تا مشتریان بتوانند به خواسته‌های خود برای داشتن یک سایت ساده و جذاب برسند. خدمات طراحی وب سایت دیجی ویت توسط بهترین تیم‌های طراحی و توسعه سایت و خدمات سئو و پشتیبانی ارائه می‌شود. این شرکت در کنار ارائه خدمات طراحی سایت خدمات سئو را هم ارائه می‌دهد تا مشتریان بتوانند بسیار خشنود و راضی از ارائه خدمات توسط این شرکت شوند.

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *